Toon posts:

[IE] Javascript werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Java Script weigert iedere functie nadat ik met NOD32 een trojan het moeten verwijderen. Had IE6.0 en Firefox. Heb alle laatste updates. IE7 beta geinstalleerd, maar geeft geen verschil. Bij installatie Virtual Machine wordt aangegeven dat deze reeds correct is geinstalleerd. Uiteraard alle vinkjes in de configuratie op 'enabled', alles zou moeten werken. Wie weet raad?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 10:56 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Java is niet hetzelfde als Javascript, dus het is wel even belangrijk om te weten of Java niet meer werkt of Javascript?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, weet ik. Maar die installatie moet toch goed zijn om de boel te laten werken. Het gaat om Javascript. Bv de hyperlinkfuncties in de browser.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX/AI
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:05:
Ja, weet ik. Maar die installatie moet toch goed zijn om de boel te laten werken.
Nee, je hoeft geen Java te hebben voor Javascript. :)
Het gaat om Javascript. Bv de hyperlinkfuncties in de browser.
Wat is er mis met je hyperlinks precies? Normale hyperlinks hebben niets met Javascript te maken. Zou het kunnen dat de instellingen van jouw browser zijn beveiligd en alle scriptjes worden geweerd? Daarvoor moet je even rondneuzen in de instellingen van je browser.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Ben alle instelling bij langs geweest en alles staat aan. De reden dat ik het verband met de Java software zoek is omdat NOD een trojan vond in:

'C:\Documents and Settings\Marco\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\arr3.jar-44f46a26-18e24c29.zip »ZIP »Gummy.class - Java/Bytverify trojan'

Hierna begonnen de problemen.'

Hyperlinks in bepaalde javascript omgeving op websites werken niet, bv Yahoo-mail.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
nou dan haal je tog gewoon die browser opnieuw :?

haal firefox ofzo, gelijk een nieuwe install en het probleem is opgelost?
klein beetje creativiteit gewenst graag.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-07 20:46

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Die trojan heeft helemaal niks met je javascript functionaliteit te maken? Was dat de enige trojan/spyware app die NOD weggehaald heeft? het kan best zijn dat er ook andere spyware op heeft gezeten die wat in het registry omgekloot heeft. NOD heeft dit bijvoorbeeld dan weggehaald, maar de orginele waarden zijn niet teruggezet.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Browser al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en Firefox geeft zelfde problemen.

NOD heeft alleen een trojan in die file gevonden en exact daarna zijn de problemen begonnen. Dit moet wel gerelateerd zijn.

Mijn vraag is eigenlijk of er voor Javascript software is te downloaden om de problemen analyseren en op te lossen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik ga jouw topic dan ook even verplaatsen :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen
Pagina: 1