ik wil een enquete maken waarbij je dmv radio buttons kan kiezen, terwijl je vragen invult worden de corresponderende waardes (met radio buttons) in een eindscore verwerkt.
Ik gok iets van hetvolgende in de VBA achter de pagina, ik heb iets te weinig kennis om het zo te coden dat VB het begrijpt:
google stuurt me van hot naar haar, maar niet waar ik wezen moet, iemand een keyword voor me dat me wel de goede richting uitstuurt.?
Ik gok iets van hetvolgende in de VBA achter de pagina, ik heb iets te weinig kennis om het zo te coden dat VB het begrijpt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Bij verandering van een radio butten Zodra radio button 1 van groep a geselecteerd is geef veld A1 de waarde 0 Zodra radio button 2 van groep a geselecteerd is geef veld A1 de waarde 1 Zodra radio button 1 van groep B geselecteerd is geef veld A2 de waarde 0 Zodra radio button 2 van groep B geselecteerd is geef veld A2 de waarde 1 |
google stuurt me van hot naar haar, maar niet waar ik wezen moet, iemand een keyword voor me dat me wel de goede richting uitstuurt.?