Nieuw core2duo laptop makro

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 08:50
http://img80.imageshack.us/img80/5686/laptoptk9.jpg

Het gaat over de asus Z53JC

Processor: Intel® Core 2 Duo T5600 (1,83 GHz), 2 MB cache FSB 667 MHz
Geheugen: 1024 MB DDR2 667 MHz
Harde schijf: 120 GB SATA 5400 rpm
Grafische kaart: NVDIA GeForce Go 7300, externe 128 MB VRAM
8x DVD Super Multi: Optische drive
Scherm: 15,4" WXGA 1280 x 800 Color Shine

Ik heb al op google gezocht naar reviews maar blijkbaar is dit een nieuw model.
Ik wou even jullie raad vragen want ik heb een laptop nodig voor school. Vooral voor photoshop en programmeren. Er gaat eventueel eens een spel mee worden gespeeld en een film mee worden bekeken.
Als jullie een laptop vinden die hetzelfde kan presteren voor die prijs zou ik dat graag horen.
ps.
De laptop wordt in de makro van belgie (waar ik zelf afkomstig van ben)verkocht. Ik weet niet of die laptop ook in de makro van nederland zal worden verkocht aangezien ik niet kan inloggen op hun website.

[ Voor 35% gewijzigd door crazyheinz op 25-09-2006 10:37 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 00:03

Koppensneller

winterrrrrr

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar let er wel even op dat de laptop een Belgisch AZERTY toetsenbord heeft, en geen QWERTY, wat in Nederland gebruikelijk is. Daarnaast wil je misschien een scherm met een hogere reslutie als je veel met Photoshop gaat werken.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

@Koppensneller, TS is Belgisch.

De opmerking over het scherm snijdt dan weer wel hout, de resolutie is niet top-of-the-bill.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• crazyheinz
KoppenSneller schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:24:
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar let er wel even op dat de laptop een Belgisch AZERTY toetsenbord heeft, en geen QWERTY, wat in Nederland gebruikelijk is. Daarnaast wil je misschien een scherm met een hogere reslutie als je veel met Photoshop gaat werken.
Ik heb het net even aangepast, ik ben van belgië. De laptop zou vooral dienen om de tijd op te vullen tijdens de pauzes die ik op de hogeschool heb. Ik ben nu aan mn 2de week bezig en heb al redelijk veel tijd verloren door lessen die wegvallen. Dan moet ik naar huis gaan om daar wat te werken. Maar zo verlies ik al rap een uur...
Swaptor schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:30:
De opmerking over het scherm snijdt dan weer wel hout, de resolutie is niet top-of-the-bill.
Een hogere resolutie is niet echt nodig denk ik aangezien we op school ook werken met schermen van 15'' . Ik zou juist eens moeten kijken op welke resolutie die staan. Maar als ik een grotere resolutie wil moet ik dan weer een groter scherm gaan hebben of klopt dit niet?

[ Voor 21% gewijzigd door crazyheinz op 25-09-2006 10:35 ]

• Swaptor

Swaptor

Java Apprentice

Nee, ik ben zelf trotse eigenaar van een Asus V6V met een 15" scherm (geen breedbeeld) met een SXGA+ resolutie van 1400x1050 pixels. Mijn scherm is dus kleiner, maar met meer beeldpunten.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• crazyheinz
Swaptor schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:41:
Nee, ik ben zelf trotse eigenaar van een Asus V6V met een 15" scherm (geen breedbeeld) met een SXGA+ resolutie van 1400x1050 pixels. Mijn scherm is dus kleiner, maar met meer beeldpunten.
Mooie laptop dat zeker wel. Miss moet ik idd maar wat een hogere res zoeken. Maar zou toch graag een krachtige processor hebben omdat ik nog veel multitask 8)
Ik zal nog wat verder zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door crazyheinz op 25-09-2006 10:46 ]

• Swaptor

Swaptor

Java Apprentice

Dat is puur persoonlijk.
De klapcomputer uit de TS is zeker geen slechte, en als het scherm en de resolutie geen harde eisen hebben is het een mooi apparaat tegen een nette prijs. Maar mag ik je dan zowiezo een bezoekje aan de pricewatch aanbevelen?

Succes!

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• crazyheinz
Bedankt allemaal al voor de goede raad
@Swaptor: Zal ik vanmiddag doen, moet nu naar school ;) >:)

Verwijderd

Die laptop is wel erg duur.... Ok, het is wel een Core2Duo, maar het verschil met een CoreDuo is erg weinig en het prijsverschil is wel veel en veel groter. Je kan al een zelfde CoreDuo laptop hebben, met een 7400Go voor 1100 (HP pavillion 5000 serie bv).
Pagina: 1