Nu ik even de Pricewatch aan het bekijken was bij mijn zoektocht naar een nieuwe digitale fotocamera zag ik dat de Canon Digital Powershot A630 als enige in het PowerShot overzicht vermeld staat met de tekst Digital.
Nu wilde ik deze wijziging doorgeven op de wijze zoals vermeld in de Pricewacht FAQ, zie:
Zou het mogelijk zijn dat de A630 dezelfde naamconventie krijgt als de overige PowerShot modellen, dus:
Nu wilde ik deze wijziging doorgeven op de wijze zoals vermeld in de Pricewacht FAQ, zie:
Echter is het niet mogelijk om op de datum te klikken in het categorie-overzicht of om op de onzichtbare link te klikken.[...]
De productnaam is fout of een product staat dubbel vermeld
Onjuiste productnamen of dubbele producten kun je aangeven in het Pricewatch Meldpunt. Het meldpunt kun je bereiken door in het categorie overzicht op de datum te klikken van het betreffende product, of op de prijspagina van het product de onzichtbare link onder de productnaam te toucheren. De fout zal na aanmelding bij het meldpunt in behandeling worden genomen door iemand van Tweakers.net.
[...]
Zou het mogelijk zijn dat de A630 dezelfde naamconventie krijgt als de overige PowerShot modellen, dus:
- Canon PowerShot A630 (8MP, 4x zoom, 35-140mm, f/2.8-4.1)