Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Productnaam wijziging niet door te geven via Meldpunt

Pagina: 1
Acties:

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
Nu ik even de Pricewatch aan het bekijken was bij mijn zoektocht naar een nieuwe digitale fotocamera zag ik dat de Canon Digital Powershot A630 als enige in het PowerShot overzicht vermeld staat met de tekst Digital.

Nu wilde ik deze wijziging doorgeven op de wijze zoals vermeld in de Pricewacht FAQ, zie:
[...]

De productnaam is fout of een product staat dubbel vermeld

Onjuiste productnamen of dubbele producten kun je aangeven in het Pricewatch Meldpunt. Het meldpunt kun je bereiken door in het categorie overzicht op de datum te klikken van het betreffende product, of op de prijspagina van het product de onzichtbare link onder de productnaam te toucheren. De fout zal na aanmelding bij het meldpunt in behandeling worden genomen door iemand van Tweakers.net.

[...]
Echter is het niet mogelijk om op de datum te klikken in het categorie-overzicht of om op de onzichtbare link te klikken.

Zou het mogelijk zijn dat de A630 dezelfde naamconventie krijgt als de overige PowerShot modellen, dus:
  • Canon PowerShot A630 (8MP, 4x zoom, 35-140mm, f/2.8-4.1)
Verder nog een vraag waar ik dit moet doorgeven (meldpunt). Kan het zijn dat de FAQ verouderd is doordat de pricewatch enige tijd geleden is vernieuwd en moet deze nog worden geupdate?

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
*Schop* >:)

Niemand het hiermee eens? Lastige hiervan is bijvoorbeel dat ik nu niet kan zoeken op 'Canon PowerShot' om een overzicht te krijgen van alle PowerShot camera's. Dit moet ik nu doen door te zoeken op 'PowerShot' waardoor je ook alle accesoires erbij krijgt...

Iemand van de mods/fp admins in staat om dit aan te passen?

Verder nog een extra vraag. Wordt de PW nog aangepast aan de FAQ of wordt de FAQ binnenkort nog aangepast aan de PW?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Thanks voor de melding. :)

Aangepast

[ Voor 7% gewijzigd door Longbeard op 28-09-2006 09:08 ]

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
Geen dank. Mooi dat het is aangepast. Zag overigens dat er ook nog wat inconsistentie was in de schrijfwijze van: PowerShot. Het wordt namelijk niet altijd met een hoofletter S geschreven...

Verder nog een andere opmerking. Gaat de FAQ nog worden aangepast?

• veldt000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-11 15:59
okay... een heel oude discussie.

maar ik heb nog steeds zelfde probleem.
Ik kan het meldpunt niet vinden volgens de FAQ.

pricewatch: Iiyama ProLite E2200WSV-B1 (22", 5ms, D-Sub/DVI-D, Zwart)

Deze monitor heeft geen DVI-D, dit is juist het enige verschil met de E2200WS ;)

• Longbeard

Longbeard

Woudloper schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:14:
Geen dank. Mooi dat het is aangepast. Zag overigens dat er ook nog wat inconsistentie was in de schrijfwijze van: PowerShot. Het wordt namelijk niet altijd met een hoofletter S geschreven...

Verder nog een andere opmerking. Gaat de FAQ nog worden aangepast?
Ooit :+
Zodra de PW 2.0 online staat zullen we de gehele FAQ herschrijven. De huidige zullen we af en toe tweaken.

• Longbeard

Longbeard

veldt000 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:00:
okay... een heel oude discussie.

maar ik heb nog steeds zelfde probleem.
Ik kan het meldpunt niet vinden volgens de FAQ.

pricewatch: Iiyama ProLite E2200WSV-B1 (22", 5ms, D-Sub/DVI-D, Zwart)

Deze monitor heeft geen DVI-D, dit is juist het enige verschil met de E2200WS ;)
http://www.iiyama.nl/defa...276&CE=F&PARAMS=DATASHEET
Daar staat toch echt:
Ingangsaansluitingen D-Sub, DVI-D
:)

Verwijderd

Je hebt de verkeerde voor je.. je moet de E2200WSV-B1 hebben, en die heeft geen DVI-D:

http://www.iiyama.nl/defa...634&CE=F&PARAMS=DATASHEET

De link die er in de pricewatch bij staat is dus ook niet goed, want die gaat naar de E2200WS, en niet naar de E2200WSV-B1.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 10:05 ]

Pagina: 1