Nieuwe audiohardware

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Tware
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-02 16:40
Ik werk veel met programma's als cubase en flstudio. Ook gebruik ik veel grote plugins (orchestral banken) en cpu zwaar spul. Binnenkort ga ik van PC veranderen, en natuurlijk wil ik daar ook een nieuwe geluidskaart etc in. In mijn huidige pc heb ik een creative audigy 2 zs. An sich leuk ding, maar zodra het werk wat serieuzer wordt begint mn keyboard te laggen (asio probls) en gaat de boel stotteren.

Nu wil ik dus wat nieuw spul gaan aanschaffen. Het moet zo zijn dat ik zo min mogelijk lag heb, met een zo natuurgetrouwmogelijke geluidskwaliteit. Zijn er verder voor die orchestral banken nog Pre-Amp spul oid nodig ofnie? Ik weet niet precies hoe dit hardwarematig allemaal werkt. Wat heb je echt nodig? Heeft iemand evt een link met uitleg...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

je vraag is wel heel algemeen, je kan hier gewoon vanalles over vinden in dit forum (zoals Wat nodig om een leuk ''studio''-pctje maken? maar nog wel meer), zoek eerst eens wat uit en als je nog aanvullende specifieke vragen hebt, kan je die wel stellen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.