Ik twijfel over het kopen van een N80 of een N73. Ze lijken me een veel opzichten hetzelfde. Ik wil wel een goede camera, maar wil ook regelmatig gebruik maken van interne/e-mail e.d. Wie weet wat een beter toestel is? En begrijp ik het goed dat als je met Wi-Fi surft op het internet dat je daar dan niets voor betaalt? En hoe zit het met mailtjes ophalen, betaal je daar (als je gelinkt bent met een draadloos netwerk) dan ook niets voor?
jah, als je via wifi zit kost dat dus niks.
internet en email, allemaal een pot nat voor wifi.
zou je mobieltje spelletjes draaien met multipayer functie via internet dan is dat ook gratis.
internet en email, allemaal een pot nat voor wifi.
zou je mobieltje spelletjes draaien met multipayer functie via internet dan is dat ook gratis.
sinds wanneer zit er wifi op een mobieltje dan?
Hou dit artikel even in je achterhoofd; nieuws: 'Meeliften op open WiFi-verbinding is illegaal'
Ik ben verder niet eens met de strekking van het artikel, mensen moeten hun wi-fi verbinding maar beveiligen, het is niet zo dat dit soort dingen nooit in het nieuws komen dus.
Ik ben verder niet eens met de strekking van het artikel, mensen moeten hun wi-fi verbinding maar beveiligen, het is niet zo dat dit soort dingen nooit in het nieuws komen dus.
Er zijn zat nieuwe nokia's (N80 en N91 bijvoorbeeld) met wi-fi onboard, net zoals de Qtek smartphones enzo.low_n_slow schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:03:
sinds wanneer zit er wifi op een mobieltje dan?
[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 25-09-2006 08:13 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Ik heb de N80 sinds 2 weken en hij bevalt me goed.
Je kunt er mee internetten maar ik vind het maar niets op het kleine scherm.
De camera is een 3mp camera en maakt goede foto's.
Lees anders ff dit topic door.
Het Nokia N80 Topic Deel 4
Je kunt er mee internetten maar ik vind het maar niets op het kleine scherm.
De camera is een 3mp camera en maakt goede foto's.
Lees anders ff dit topic door.
Het Nokia N80 Topic Deel 4
Worden videofilmpes ook in landscape gemaakt en afgedraaid? Hoe zit dit als je zelf filmpjes bijv. van het internet haalt. Worden deze dan ook in landscape afgespeeld? Op mijn huidige telefoon (6670) heb ik smartmovieplayer hiervoor geinstalleerd (ook voor het afsprelen van geconverteerde divx enzo), maar zou mooi zijn als de gewone aanwezige mediaplayer ook landscape afspeelt.
Verwijderd
De verbinding thuis en op mn werk kreeg ik zo aan de praat.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:40:
En is het makkelijk om die wi-fi verbinding te maken? Ik hoor hier heel verschillende verhalen over, van mensen die het niet of moeilijk voor elkaar krijgen.
Worden videofilmpes ook in landscape gemaakt en afgedraaid? Hoe zit dit als je zelf filmpjes bijv. van het internet haalt. Worden deze dan ook in landscape afgespeeld? Op mijn huidige telefoon (6670) heb ik smartmovieplayer hiervoor geinstalleerd (ook voor het afsprelen van geconverteerde divx enzo), maar zou mooi zijn als de gewone aanwezige mediaplayer ook landscape afspeelt.
Filmpjes afspelen doe ik niet.
Ik weet wel dat de foto's die ik maak, in landscape op het scherm verschijnen.
Dan ga ik ervan uit dat de filmpjes dat ook doen.
Ik ben overgestapt van een QTEK9100 met wifi naar een N73 ...mijn grootste reden was het gebruiksgemak van een nokia tov een qtek. De wifi functie echter gebruikte ik zelden...vrijwel helemaal niet toen wij hier een livebox kregen vanwege de problemen die die gaf. Als ik me kan herinneren heb ik slechts 1 keer ge-wifi-t buitenshuis. Ik gebruik het niet, ga na voor jezelf of je het nodig gaat hebben en/of je het kan missen.
Buiten dit de N80 heeft een 3,2MP camera de N73 ook echter heeft deze autofucos iets wat de N80 mist.
Buiten dit de N80 heeft een 3,2MP camera de N73 ook echter heeft deze autofucos iets wat de N80 mist.
Pagina: 1