Ik gebruik ook het heel populaire mobo p5w dh deluxe, heeft altijd goed gewerkt tot ik alles ging inbouwen in mijne nieuwe case, de antec p180b. Mooie case maar alleen zo'n rete geklooi om die zijpanels open te doen.
Nu mijn probleem is dat wanneer ik de pc uitdoe, dus gewoon start->afsluiten begint windows af te sluiten, gaat mijn scherm in standby zoals het hoort maar blijven alle fans wel gewoon doordraaien
Wanneer ik dan op mijn mobo kijk zie ik dat het groen ledje dat aangeeft wanneer er nog stroom op het mobo staat gewoon nog aan is. Andere leds zoals HD en system-led blijven ook gewoon branden. Om echt alle fans tot stilstand te brengen en alle leds uit te krijgen moet ik manueel vanachter on/off schakelaar gebruiken op de voeding.
Dit probleem had ik niet met mijn oude case (oud ijzeren geval). Ik heb dan maar bij wijze van test alles terug ingebouwd in mijn oude case en hier heb ik hetzelfde probleem.
Er is duidelijk dus iets misgegaan, maar ik weet niet waar ik het moet zoeken. Ligt het probleem bij de voeding? Is er iets mis met moederbord? of zijn het gewoon bios-instellingen (heb daar alles terug op default gezet) ?
Enige hulp is welkom.
Nu mijn probleem is dat wanneer ik de pc uitdoe, dus gewoon start->afsluiten begint windows af te sluiten, gaat mijn scherm in standby zoals het hoort maar blijven alle fans wel gewoon doordraaien
Dit probleem had ik niet met mijn oude case (oud ijzeren geval). Ik heb dan maar bij wijze van test alles terug ingebouwd in mijn oude case en hier heb ik hetzelfde probleem.
Er is duidelijk dus iets misgegaan, maar ik weet niet waar ik het moet zoeken. Ligt het probleem bij de voeding? Is er iets mis met moederbord? of zijn het gewoon bios-instellingen (heb daar alles terug op default gezet) ?
Enige hulp is welkom.