Toon posts:

Kansloze benchmark resultaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He iedereen,

Ik heb net voor het eerst sinds tijden benchmark punten getest. Oorspronkelijk dacht ik dat ik veel punten had, maar dat valt flink tegen! Snapt iemand waarom?

Ik heb een athlon venice 3500+ (single core)
Ik heb 2 gig dual channel kingston geheugen
Ik heb een asrock dual sata 2 moederboord
Ik heb een 6600 gt AGP 128 mb videokaart

Ik kom uit op 538 punten met 3d Mark 06!

Iemand een advies?
dank je

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
En hoe doe je het in 3dmark05 :? ook belabberd?

Vergis je niet, de 2k6 benchmark is idioot zwaar, zelfs met een geforce 7ziet het eruit als een dia show, gezien je beperkte heoveelheid videogeheugen, de 128bits(schien wel 64bits :X) geheugenbus, en je beperkt aantal pixelpipes zouden weleens erg ruk kunnen zijn.

Draai daarom de 05 benchmark, als je daar onder de 2k scoort dan isser écht iets mis met je beeldkaart

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Volgens de interactive VGA charts van Tom's Hardware haalt een 6600GT ongeveer 735 in 3DMark06. Dit is echter de versie die op 500/1000 loopt. De standaard AGP versie draait op 500/900. Volgens mij lijkt mij deze score vrij normaal. Een 6600GT is intussen ook al wat "ouder" en 3DMark06 is een zware benchmark.

Ik zou eens 3DMark05 proberen. Kijk verder je drivers ook eens na en zie dat je systeem schoon is.

[ Voor 14% gewijzigd door Admiral Freebee op 24-09-2006 23:16 ]

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Tom's Hardware test die videokaarten met een FX-60 of FX-62 processor, wat ook zeker wel 10% boost kan geven in de totale 3Dmark score (t.o.v. een 3500+). En verder zou je je systeem kunnen defragmenteren, register opruimen en overbodige bestanden van je PC verwijderen. Dat kan de score ook een klein beetje ophogen. En zoals eerder gezegd, gebruik eens andere (nieuwere) drivers.

Ik ben zelf dus eerlijk gezegd niet verrast door deze score.

[ Voor 12% gewijzigd door frankknopers op 25-09-2006 08:20 ]

Goud is geen geld