Toon posts:

[Outlook 03] 'Onderwerp' mist eerste letter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Wát een wazig probleem heb ik zeg! Sinds mijn nieuwe computer laat Office Outlook 2003 de eerste letter weg van het onderwerp in een verzonden mailtje... Dus als ik als onderwerp 'Test' heb ingevuld, krijg ik 'est' binnen via de mail. Terwijl in 'Verzonden items' wél gewoon 'Test' staat.

Da's alle info die ik kan geven... Wie-o-wie kan me helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 22:59 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:59:
Da's alle info die ik kan geven... Wie-o-wie kan me helpen?
lijkt me sterk, zo zou je bijvoorbeeld de gebruikte mailserver kunnen noemen bijvoorbeeld, en of iedereen die mail van je ontvangt ditzelfde probleem heeft, of dat jij dit bij alle mailtjes die je ontvangt hebt ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt natuurlijk wel alle updates voor Windows en Office geinstalleerd? http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx :Y)

Een dergelijk probleem kom je een aantal keer in de GoT-search tegen, zoals Outlook express printen: Eerste letter valt weg
Maar da's toch een andere situratie. Al is de tip wel iets om te volgen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op zondag 24 september 2006 @ 23:04:
[...]

lijkt me sterk, zo zou je bijvoorbeeld de gebruikte mailserver kunnen noemen bijvoorbeeld, en of iedereen die mail van je ontvangt ditzelfde probleem heeft, of dat jij dit bij alle mailtjes die je ontvangt hebt ;)
Alle technische info dan ;-) Excuses.

Na een avondje prutsen blijkt het probleem bij Norton 2006 te liggen. Denk je eens een legale versie te kopen, werkt 'ie niet. Lekker dan. Na een deïnstallatie schijnt het opgelost te zijn. Wááázig..