7600 GT probleem (denk ik)

Pagina: 1
Acties:

• Vorticon
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 22:51
Gegroet,

Na mijn overhitte 6600 GT gedumpt te hebben schaftte ik een ASUS EN7600 GT + cooler ;) aan. Deze draait samen met mijn amd athlon xp 64 3500+ op windows xp x64 pro.

Alles werkt perfect op 1 dingetje na.

Bij het afsluiten van sommige spellen krijg ik een zwart scherm waarop ik alleen een muis zie. Mijn pc draait echter gewoon door. Het is dus niet echt een crash ofzo maar een grafische fout. Ik heb al van alles geprobeert zoals nieuwe drivers etc... maar niets lijkt te helpen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Het probleem is niet zo dramatisch maar het stoort wel om elke keer te moeten rebooten.

b.v.d.

Verwijderd

Probeer het spel op verschillende resoluties te spelen. Als je een resolutie hebt waarbij je het probleem niet heb, heb je het probleem opgelost... anders zou ik het niet zo snel 123 weten.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Staat er iets over in de logs? Zijn het altijd dezelfde spellen waarbij je dit hebt, of is het willekeurig dan weer wel, dan weer niet?

• Vorticon
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 22:51
Het is echt willekeurig dus ik denk dat het in combinatie met een ander programma zou kunnen zijn. Ik zal morgen eens wat testjes doen.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 14:14
Test het eerst eens met 32bit, want waarom draai je 64 bit?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ID-College schreef op maandag 25 september 2006 @ 00:32:
Test het eerst eens met 32bit, want waarom draai je 64 bit?
Omdat hij een 64bit cpu heeft en dat wil benutten?

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1