[PC] Joint Task Force

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:54
Joint Task Force
Afbeeldingslocatie: http://xs106.xs.to/xs106/06380/jtf-header.jpg
Index
Since the end of the Cold War, the world has dramatically changed. The threats our military is asked to confront are vastly different from the past. We must not only prepare for the perils of today, but also develop capabilities that will ensure a robust capacity to deter and defeat future threats. Indeed, the dangers that confront us today were, in many cases, secondary yesterday.

"It is indeed tragic that diplomacy has failed, but there are times when the use of force may be legitimate in the pursuit of peace."

Kofi Annan, U.N. secretary-general, March 24, 1999.

Joint Task Force™ is the real-time strategy (RTS) game where you command the frontline forces in tomorrow’s most hazardous conflicts.

Lead twenty dramatic missions in explosive war-zones including the Middle East, Central Asia, and the Balkans.

Experience the evolution of warfare firsthand as you bring superior tactics and military technology to bear against dangerous and unconventional forces. No game has been so gritty or immediate.

Use the principle of combined arms to your maximum advantage. All battlefield units — including infantry, tanks, artillery, reconnaissance and helicopters — are strongest when used together. Your men’s lives depend on your level-headed strategy.

Joint Task Force™ is under development by the core team behind the best-selling Panzers: Phase One (2004) called “possibly the best war game ever made for the PC…” by PC Action.

Joint Task Force is due for release in 2006.

Will you be ready for it?
  • Elaborate story line, 5 campaigns and 1 tutorial
  • Manipulate media and civilians
  • Invest in your heroes; take them to the next mission
  • News channel which provides background information and live coverage of battle
  • Satellite recon at your disposal
  • Several terrain types: Desert, Winter Valley, Rocky Mountain, Jungle and Cave
  • Realistic physics for units and buildings
  • Dynamic weather with effect on game flow
  • Destructable terrain objects
  • Multiplayer modes include: Domination, Deathmatch and Cooperative mode
  • Campaign playable in multiplayer
  • Multiplayer modes will be able to handle 8 players over LAN and internet. With a brand new multiplayer mode.

Minimale Systeemeisen:
  • Windows(R) XP, x64 or 2000 with latest service pack installed
  • DirectX(R) 9.0c or higher
  • Pentium(R) 4 2.0 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 2000+ or equivalent processor
  • 512 MB RAM or more
  • 64 MB NVIDIA(R) GeForce(R) 4 Ti or ATI(R) Radeon(R) 9500 video card
  • Monitor that can display in 4:3 or 16:9 aspect ratio
  • 5.0 GB free hard drive space for installation
  • Additional hard drive space for a swap file and saved game files
  • 4x CD-ROM or DVD-ROM drive
  • 16-bit DirectX(R) 9.0-compliant sound card
  • Internet or LAN connection for multiplayer games
  • Mouse
  • Keyboard

Joint Task Force is sinds een paar dagen te koop ;)

Patches:
  • Versie 1.1 Patch [download & release notes]
  • Versie 1.2 Patch [download & release notes]
  • Wallpapers: [center][url=http://xs106.xs.to/xs106/06380/wall_jtf04_1600x1200.jpg][img]http://xs106.xs.to/xs106/06380/wall_jtf04_thumb.jpg[/][/] [url=http://xs106.xs.to/xs106/06380/wall_jtf05_1600x1200.jpg][img]http://xs106.xs.to/xs106/06380/wall_jtf05_thumb.jpg[/][/] [url=http://xs106.xs.to/xs106/06380/wall_jtf06_1600x1200.jpg][img]http://xs106.xs.to/xs106/06380/wall_jtf06_thumb.jpg[/][/][/] [url=http://www.jointtaskforce.com][meer][/]

De demo is onder andere hier te downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://xs106.xs.to/xs106/06380/scr_23_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs106.xs.to/xs106/06380/scr_15_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs106.xs.to/xs106/06380/scr_18_thumb.jpg

[meer]

Officiële website:

www.jointtaskforce.com

Reviews:

Gamespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Kun je met de demo ook online MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:44
nee, (tenminste niet met de demo die ik gespeeld heb).

ik vond het echt zwaar tegenvallen hoor. Ik had best veel verwacht van dit speel maar het is gewoon puur bagger. De gameplay vind ik **** en de graphics vallen ook heel erg vies tegen (maw: ga beter Generals spelen). Ook vind ik de mannetjes nogal ' dom' en zijn de tactische mogelijkheden minimaal (zelf in Generals kun je nog meer tactische dingen met je Rangers). Maargoed, iedereen een mening voor zich.

vooral die 2e missie was puur bagger... een JUNGLE moest het voorstellen ^__^ ik lach me dood :) :+

[ Voor 89% gewijzigd door Avalaxy op 24-09-2006 20:48 . Reden: wat tekst vergeten ^____^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
leonpwner1 schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:44:
nee, (tenminste niet met de demo die ik gespeeld heb).

ik vond het echt zwaar tegenvallen hoor. Ik had best veel verwacht van dit speel maar het is gewoon puur bagger. De gameplay vind ik **** en de graphics vallen ook heel erg vies tegen (maw: ga beter Generals spelen). Ook vind ik de mannetjes nogal ' dom' en zijn de tactische mogelijkheden minimaal (zelf in Generals kun je nog meer tactische dingen met je Rangers). Maargoed, iedereen een mening voor zich.

vooral die 2e missie was puur bagger... een JUNGLE moest het voorstellen ^__^ ik lach me dood :) :+
Ik heb alleen de tutorial nog maar gedaan, ik zal binnenkort de missies eens proberen. Zou wel jammer zijn als het echt zo tegenvalt :/ had er toch wel wat van verwacht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem na het installeren van patch 1.1.

Al mijn savegames zijn verdwenen.
Als ik mijn verkenner open dan zie ik de savegames nog staan onder profile maar ingame zie ik deze nergens. Heeft iemand dit zelfde probleem?

Ik zag via de website wel dat er werd gezegd dat de savegames die jij zelf creert niet meer beschikbaar zouden zijn Maar er werd ook gezegd dat de auto saves wel beschikbaar waren :(.

Hoop dat iemand mij kan helpen, heb weinig zin om weer die 3 eerste levels te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

grote tegenvaller

veel problemen met ati kaarten (hakkelen enzo)
gameplay viel ook wat tegen, de intro's en dergelijke waren veelbelovend, manier van inkomsten is vefrissend, maar het totaal plaatje mist wat toch iets

misschien leuk voor op een lannetje een keer, maar vooralsnog is het niet de game geworden die ik verwacht had dat het zou worden, helaas

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:25:
Ik heb het volgende probleem na het installeren van patch 1.1.

Al mijn savegames zijn verdwenen.
Als ik mijn verkenner open dan zie ik de savegames nog staan onder profile maar ingame zie ik deze nergens. Heeft iemand dit zelfde probleem?

Ik zag via de website wel dat er werd gezegd dat de savegames die jij zelf creert niet meer beschikbaar zouden zijn Maar er werd ook gezegd dat de auto saves wel beschikbaar waren :(.

Hoop dat iemand mij kan helpen, heb weinig zin om weer die 3 eerste levels te gaan doen.
Ja, dat stond toch in de readme van de patch. Zoiets als" savegames in v1.0 kunnen niet meer worden gebruikt na V1.1. Komt trouwens steeds vaker voor dat dit gebeurd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zag al meteen toen deze game op gamekings zag dat er niet veel aan was, die Boris vindt de game natuurlijk meteen goed omdat het zogenaamd door nederlands gemaakt is, terwijl je op de beelden gewoon ziet dat een 13 in een dozijn strategishe rts is die niks nieuws biedt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben trouwens meerdere mensen probleem dat het spel opstarten lang duurt? Kan goed 5 minuten duren!
Ik heb nog geen tijd gehad om het te reinstallen, maar vraag het toch even vast.
Aan de specs zal het niet liggen denk ik (zie onder).

Tot nu vindt ik het er wel goed uitzien (alleen tutorial gedaan). Je ziet de units gedetailleerd en realistisch bewegen, zoals wanneer tanks aanrijden en stoppen zie je door de ophanging de tanks een beetje schommelen. Daarnaast ziet alles er ook gedetailleerd uit.

Wordt in het begin wel overrompeld met knoppen voor besturing en mogelijkheden van individuele eenheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
Mijn systeem is nog minder als dat van jouw en bij mij duurt het zeker korter dan 1 min!! Die 5 min van jouw zijn gewoon echt teveel!! Misschien dat er een probleem is met de copy protectie, dat hij aan het zoeken is naar een dvd ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja misschien wel. Verder draait het spel wel gewoon goed.

Ik zal hem eens opnieuw proberen te installeren.

Ik vind overigens dat de grapchics echt wel beter zijn dan bij Generals, vooral detail. Gameplay is gewoon niet standaard RTS, is denk ik even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

de gameplay is inderdaad absoluut niet 'standaard rts'

het is redelijk anders, wat ik wel grappig vind is dat je coop kan spelen, dus meerdere mensen op 1 map :P wel grappig is dat ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:12

SilentSimon

Have you been hopped?

Goed spel imho :) De graphics zijn weer een tandje beter dan bijvoorbeeld Act of War. Verder vind ik de gameplay opzich wel goed werken. Het is even wennen en anders dan bijvoorbeeld Act of War. Het spel is veel strategischer, met het weinige geld moet het juiste gekocht worden.

Multiplay nog niet geprobeerd, maar het lijkt me ook wel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:44

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:28:
Hebben trouwens meerdere mensen probleem dat het spel opstarten lang duurt? Kan goed 5 minuten duren!
Ik heb nog geen tijd gehad om het te reinstallen, maar vraag het toch even vast.
Aan de specs zal het niet liggen denk ik (zie onder).

-knip-
Doe je firewall eens uit? Dat was bij mij de oplossing.

[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 25-09-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:06
evilpin0 schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:06:
Zag al meteen toen deze game op gamekings zag dat er niet veel aan was, die Boris vindt de game natuurlijk meteen goed omdat het zogenaamd door nederlands gemaakt is, terwijl je op de beelden gewoon ziet dat een 13 in een dozijn strategishe rts is die niks nieuws biedt.
Je krijgt idd een slechte indruk van Gamekings.. paar week geleden was er zo'n bobo van dat bedrijf in het programma, sindsdien doen ze alsof het net zo goed/next gen is als company of heroes... Ik heb JTF 10 minuten bekeken toen was het uninstalll. Ik snap niet waar ze die screenshots op de site vandaan halen, het ziet er niet uit met alle details op max. 1e missie moet ik een paar mannetjes uit 2 humvees laden, ik laat ze een gebouw inlopen en spontaan verdwijnen de humvees. Mannetjes gebouw uit, humvees verschijnen weer. Nee sorry, ik skip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:52:
[...]

Je krijgt idd een slechte indruk van Gamekings.. paar week geleden was er zo'n bobo van dat bedrijf in het programma, sindsdien doen ze alsof het net zo goed/next gen is als company of heroes... Ik heb JTF 10 minuten bekeken toen was het uninstalll. Ik snap niet waar ze die screenshots op de site vandaan halen, het ziet er niet uit met alle details op max. 1e missie moet ik een paar mannetjes uit 2 humvees laden, ik laat ze een gebouw inlopen en spontaan verdwijnen de humvees. Mannetjes gebouw uit, humvees verschijnen weer. Nee sorry, ik skip.
kan ik jullie alleen maar het origineel aanraden.

Ik ben in het bezit van jtf en het is niet een rts van 13 uit een dozijn.
Het is een erg goede combinatie tussen comando's, soldiers heroes of ww2 en normale rts'en.

Verder bugs van dingen die verdwijnen heb ik in alle 13 missies die ik totnutoe heb gespeeld geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* anandus heeft de demo gespeeld.

En toen na een kwartiertje weer uitgezet. Ik had geen zin in nog een Commandos-kloon.
Althans, zo kwam het op mij over. Jammer, maar helaas.
Ik had eigenlijk iets anders verwacht, denk ik.

Even dubbelchecken of ik het over het juiste spel heb: De demo is toch in een haven in Somalia toch? :X

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 25-09-2006 20:43 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik vind het een prachtig spel. Ziet er goed uit en allemaal realistische wapens. Maar daar hou ik dan ook erg van. Toe nu toe geef ik het een 8.

K heb net patch 1.1 geinstalleerd en ik kan nog gewoon de levelstart saves laden die voor de patch zijn aangemaakt. Geen probleem. Eigen saves zijn wel weg, maar dat boeit niet.

[ Voor 38% gewijzigd door The Reeferman op 26-09-2006 04:07 ]

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-10 13:34
Het scrollen over de kaart gaat zo langzaam. Heb alles nu op fast staan met scrollen. Alleen met de pijltjes gaat het wel ok. Met de muis eerlijk gezegd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reeferman schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:13:
Ik vind het een prachtig spel. Ziet er goed uit en allemaal realistische wapens. Maar daar hou ik dan ook erg van. Toe nu toe geef ik het een 8.

K heb net patch 1.1 geinstalleerd en ik kan nog gewoon de levelstart saves laden die voor de patch zijn aangemaakt. Geen probleem. Eigen saves zijn wel weg, maar dat boeit niet.
Ja ik kan de level saves nu ook weer spelen.
Bleek dat ik zonder profiel aan het spelen was dus na het selecteren van mijn profiel waren mij savegames terug.

:)

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 14:37
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:28:
volgend het forum ligt het aan de Ageia PhysX drivers.
je moet de laatste versie downloaden, installeren, en zelfs aanzetten (tray icon) voordat je gaat spelen.

het spel zit trouwens bol met zulke rare dingen. ik kreeg het met geen mogelijkheid geinstalleerd op een andere disk. telkens gezeik dat er te weinig ruimte vrij was. 30gb+ en nog te weinig. blijkt de installer altijd naar de drive te kijken waar ook de Program Files staan. dus je moet eerste de registry aanpassen, installeren op een andere disk en dan meteen de registry weer terugzetten anders raakt windows weer in de war door dat hij delen mist. pffff goedkoop geprogrameerd in het oostblok.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Vindt er eigenlijk niet zoveel aan. Ziet er leuk uit maar de gameplay is een beetje soft.

Stuur een hoop geschut richting de objectives en hoop dat ze eerder schieten dan de terrors of guerillas. Dan hopen dat je gastjes met RPG's voorop lopen mocht er een tank ofzo staan. Anders een bom op pleuren mocht je geld over hebben.

Ook leuk, na elk vuurgevecht rennen ed medics naar voren om de gewonden te healen en uiteraard blijven ze bij de volgende move dankzij het handige "formation memory" voorop lopen en gelijk ondersteboven geknalt. Beetje ruk om de medics te blijven micormanagen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

volgend het forum ligt het aan de Ageia PhysX drivers.
je moet de laatste versie downloaden, installeren, en zelfs aanzetten (tray icon) voordat je gaat spelen.

het spel zit trouwens bol met zulke rare dingen. ik kreeg het met geen mogelijkheid geinstalleerd op een andere disk. telkens gezeik dat er te weinig ruimte vrij was. 30gb+ en nog te weinig. blijkt de installer altijd naar de drive te kijken waar ook de Program Files staan. dus je moet eerste de registry aanpassen, installeren op een andere disk en dan meteen de registry weer terugzetten anders raakt windows weer in de war door dat hij delen mist. pffff goedkoop geprogrameerd in het oostblok.
Is raar, toen ik het spel opnieuw deed installeren deed ie er ook zo ellenlang over. Heb toen de installatie maar afgekapt, duurde ook een tijd voordat dat daadwerkelijk gebeurde. Volgens Samurize vrat het wel 100% van mijn processor capaciteit terwijl er niets zichtbaars gebeurde. Heb ik een rotte DVD misschien.... Niets te zien overigens.

[edit]
Op het Forum van JTF (http://193.93.172.96/phpbb2/viewtopic.php?t=331) staat waarschijnlijk de oplossing. Porbleem bij anderen is de virusscanner NOD32, die heb ik namelijk ook. Zal het eens opnieuw proberen te installeren en te spelen wanneer ik die uitzet.

[Update]
Het is gelukt! Geen 5 minuten meer wachten tot het spel is opgestart :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 11:36 . Reden: Oplossing gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 21:05
Wat een ongelooflijk kut spel is dit zeg :')

1 Kan niet installeren wegens te weinig ruimte of C (wil hem op D hebben, na regedit kan het wel)
2 Je moet de Ageia PhysX driver installeren, ook al heb je niet zo'n kaart
3 Je kan hem niet eens normaal uninstallen

:/

edit: En als je dat op hun forum post wordt je post verwijderd :')

[ Voor 11% gewijzigd door MewBie op 19-10-2006 20:09 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Zorgen dat je genoeg ruimte hebt :P
  2. AgeiaPhysX tool wordt wel gebruikt in dit spel, maar maakt gebruik van je CPU (en GPU d8 ik)
  3. Geen problemen gehad met uninstall
Uninstall gaat ook langzaam in combinatie met een NOD32 virusscanner net als laden van de game en installen van de game. Voor oplossing zie mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-10 12:17
Hmm, dit lijkt me nu echt een spel wat ik graag speel. Alleen... De systeemeisen, hoe minimaal zijn die? Heb namelijk een 1.7GHz laptop, maar wel 1024mb geheugen en een stevige videokaart...

Zou t een probleem zijn? Voor ik naar de winkel hol en 45 euro uitgeef...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Groentenboer schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:38:
Hmm, dit lijkt me nu echt een spel wat ik graag speel. Alleen... De systeemeisen, hoe minimaal zijn die? Heb namelijk een 1.7GHz laptop, maar wel 1024mb geheugen en een stevige videokaart...

Zou t een probleem zijn? Voor ik naar de winkel hol en 45 euro uitgeef...
Iets duidelijkere specs misschien? Als je bijv. een core duo/core 2 duo en een geforce go 7600 of een ati radeon x1600 (of beter) hebt moet het wel lukken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-10 12:17
Intel M 1,7 Ghz met een Ati Mob. Radeon 9600/9700

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Groentenboer schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:22:
Intel M 1,7 Ghz met een Ati Mob. Radeon 9600/9700
Das niet bepaald een stevige videokaart. Anders zoek je toch even de minimal specs op???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
patch 1.2 is uit.

waarschuwing: enkel de autosaves zullen nog werken na de patch ......
In mijn geval betekende dit dat ik volledig opnieuw moest beginnen. Niet een vreselijk probleem als je het een leuk spel vind maar toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Grijns schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:09:
patch 1.2 is uit.

waarschuwing: enkel de autosaves zullen nog werken na de patch ......
In mijn geval betekende dit dat ik volledig opnieuw moest beginnen. Niet een vreselijk probleem als je het een leuk spel vind maar toch....
Ik heb het in de startpost gezet :)
Pagina: 1