Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Topicstarter
Ik heb voor een groep mensen MP3 spelers nodig. Gewoon simpele dingen, zoals die SupportPlus dingen, makkelijk in gebruik, niks geen drivers installeren enzo.
Maar waar koop je die groot in (en voordelig dus)? 't Moet wel gewoon goede kwaliteit zijn, dus niet van die vage Chinese nano-kloons o.i.d.

't Moeten er een stuk of 100 zijn, capaciteit +/- van 256MB tot 1024MB. Ik heb al 't een en ander gegoogled, maar ben nog niks zinnigs tegen gekomen.

Buitenland is opzich een optie, Hong Kong opzich ook, als de kwaliteit maar normaal is.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Verwijderd

http://www.mp3shop.nl/
http://www.mp3spelers.nl/index/

anders buitenland, vraag de jongens bij samenkopen.net of inkoopactie.net eens, deze hebben organisatoren die spullen over de hele wereld bestellen.
misschien meteen even een actie opstarten? er is vast wel iemand die de rompslomp voor je over wil nemen. (als niemand wil, mail me O-) )

Buitenland is meestal moeilijk, afwachten wat voor sevice je krijgt, garantie afhandelen is duur(verzendkosten) en communicatie is in (gebrekkig) engels.
probeer er anders eerst 1 of 2 te bestellen, kun je meteen de kwaliteit beoordelen voordat je de rest besteld.

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

Topicstarter
Die site's ken ik, maar daar schiet ik weinig mee op. Echte basic modelletjes hebben ze niet. Maar misschien kan ik idd verkopers op IA en SK eens vragen.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Maurii schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:03:
Die site's ken ik, maar daar schiet ik weinig mee op. Echte basic modelletjes hebben ze niet. Maar misschien kan ik idd verkopers op IA en SK eens vragen.
Neem contact op met Sweex, die verkopen veel van dat soort meuk.
edit: Al die usb-stick-achtige spelers zijn MPMAN-klonen, misschien vind je zo meer.
Zulke dingen worden vaak per 5 in een omdoosje geplaatst, en 4 omdozen in een verzenddoos, per 20 dus. Als je allemaal dezelfde bestelt is het iig geen probleem, dan bestel je gewoon 5 dozen bij ze.

Je zal overigens verbaasd zijn hoe goedkoop ze zijn, ik weet ( O-) ) dat ze in een 256MB uitvoering voor ongeveer 7 à 8 euro te krijgen zijn

[ Voor 5% gewijzigd door DarthPlastic op 24-09-2006 20:08 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sja, ik denk niet dat je dat hier moet vragen. Ik denk dat het het beste is als je eens bij winkels/fabrikanten informeert wat de mogelijkheden zijn.

Edit: @hierboven: De TS wil kwaliteit, geen Sweex meuk dus.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 24-09-2006 20:08 ]

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

Topicstarter
Oké, daar heb ik wat aan. Al hoor ik niet veel goede dingen, wat betreft kwaliteit.

EDIT: was reactie op DarthPlastic

Mmmm. inderdaad maar rechtstreeks met fabrikanten mailen denk ik.

[ Voor 38% gewijzigd door Ale-Gu op 24-09-2006 20:32 ]

Pagina: 1