Toon posts:

Coolbits werkt niet met nieuwe Detonator???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kep nieuwe detonator drijvers geprakt....
nu doet collbits het niet meer...
klopt dit???

DaBuzzzzz

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Klopt, vanaf v6.50 heeft nVidia de overklok-opties in de drivers uitgezet. Maar gelukkig is er een remedie voor.

Je moet de bestanden nvcpl.dll en nvqtwk.dll van de driverversie > 6.50 vervangen door diezelfde bestanden van versie 6.49 of lager. Dan kun je gewoon je Coolbits blijven gebruiken.

sigloos

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Thx Marco, daar heb je mijn grootste frustratie mee weggeholpen! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

You're welcome.

Persoonlijk vind ik versie 6.47 nog de beste. De hogere versies gingen op mijn bak eerder trager dan sneller, en over stabiliteit had ik sowieso niet te klagen.

sigloos

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
6.50 isset snelste in benchmarks, ook met deze hoogste 3dmark score.

neem wel de non-gateway want die hebben de oc optie :)

maarreh trouwens je kan beter niet met coolbits opklokken, met powerstrip bv haal je betere resultaten, ik kan 12 mhz verder opklokken met ps dan met coolbits

Verwijderd

De nieuwste leaked detonator drivers v6.72 hebben weer coolbits ondersteuning. Dat truukje met die bestanden verplaatsen van eerdere versies werkt maar half, je bent namelijk je OpenGL tabblad kwijt als je dat doet. Ik gebruik zelf 6.72 op dit moment en ze zijn niets trager dan de door velen geliefde 6.49, sterker nog als je een kaart met tv-out hebt zijn ze fijner omdat je kunt prutsen zonder steeds te hoeven rebooten..

Verwijderd

Topicstarter
hmzzzz

hoopvol.....nu nog een link naar de leaked drijvers?????

iemand????

Verwijderd

Hey Boy,

Check deze site eens uit misschien kan het je verder helpen. Zo niet what tha fuck ya gave it a try. Coolbits is vervangen door Geforce reg. AIght.

Site is http://www.hardocp.com/articles/video/oc/

Greetz B-)

Verwijderd

Topicstarter
hmzzzzz geforce tweak zei je???
tis het zelfde reg bestandje met een andere naam.....dus toch die leaked drijvers

iemand?????

Verwijderd

Hey da Buzz,

Ik zou zeggen probeer het uit bij mijn asus 7100 TV out werkt het. Zonder problemen dus loopt goed op 210/210 als je een lock-up krijgt merk je het ook. Maar werken doet ie.
So check it out
:D

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 januari 2001 17:51 schreef Sugacane het volgende:
Hey da Buzz,

Ik zou zeggen probeer het uit bij mijn asus 7100 TV out werkt het. Zonder problemen dus loopt goed op 210/210 als je een lock-up krijgt merk je het ook. Maar werken doet ie.
So check it out

Ehhhh....onder win2k dus niet werken

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 januari 2001 17:42 schreef rEPLICa0 het volgende:
www.computerbase.de
www.reactorcritical.com
dankje maaar
v6.72 hmmzzzz...beetje jammer zijn geen win2k drijvers.....iemand nog suggesties???

Verwijderd

Hey Da Buzz ik snap jij niet snappen ja shit joh dat je onder 2K werkt. windows 98 se werkt ie. Ja damn shit happens I be darned
Pagina: 1