Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Ik vind dat je je zelf er wel erg makkelijk vanaf maakt zo... Doe zelf eens wat uitzoekwerk.
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Dat zou ik ook willen, maar ik ken alleen de Rabo/Post/ABN bank. En ik weet niets over een andere rekening etc.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:48:
De tip: Googlen, veel lezen en ook de kleine lettertjes niet vergeten.
Ik vind dat je je zelf er wel erg makkelijk vanaf maakt zo... Doe zelf eens wat uitzoekwerk.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
inderdaadc70070540 schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:57:
Ze zien je al aankomen voor een offerte... Voor 1500 euro!
[ Voor 30% gewijzigd door Henk007 op 24-09-2006 17:58 ]
Ze zien je al aankomen voor een offerte... Voor 1500 euro!rogue schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:50:
Ga gerust eens langs bij een bank en laat een offerte maken. Op de diverse websites vind je ook nogal wat informatie. Je kan alvast bedenken of je het bedrag de komende x jaar nodig gaat hebben, hoeveel risico je eventueel wil nemen en of je het geen probleem vindt dat het alleen via internetbankieren beschikbaar is.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Jazeker. Een beetje bank snapt dat jij daar nu nog alleen wat spaarcentjes parkeert, maar dat je later je loon er wellicht zal neerzetten, en je hypotheek er iets eerder zal afsluiten (want je zit toch al bij die bank).c70070540 schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:57:
[...]
Ze zien je al aankomen voor een offerte... Voor 1500 euro!
De Rabobank (no spam intended) wil het al hebben over beleggen als het gaat om 5 tientjes.
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Kun je gewoon zelf online regelen via mijnpostbank.MrVegeta schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:00:
Okay, aan de replies te zien kan ik net zo goed even bij de postbank vragen of ze een spaarekening willen maken waar ik me geld op kan zetten en dat ik die dan "vastzet" zodat ik er geen geld afhaal
Postbank Sparen
/spam...
[ Voor 5% gewijzigd door Henk007 op 24-09-2006 18:05 ]
[edit]
Hoogste rente is op het moment 4.0% bij SNS mazzelsparen voor zover ik snel kan zien (via independer). Daar zou je 22.50 per jaar meer krijgen dan bij de postbank (37.50 vs 60).
[ Voor 17% gewijzigd door Sick Nick op 24-09-2006 18:11 ]
//edit
Sick Nick, bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 24-09-2006 18:12 ]
Met zo'n klein bedrag zou ik minimaal naar een beleggingsfondsje kijken (en eigenlijk eerder naar normale aandelen of bv. turbo's). Maar daar moet je maar net zin in hebben natuurlijk
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Nou, bij de Rabobank in Aalsmeer is dat duidelijk anders. Als je daar aankomt met een vraag wat je het beste met 7500 euro kan doen, dan wijzen ze je lachend de deur. Dat is iemand overkomen die ik ken.rogue schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:00:
[...]
Jazeker. Een beetje bank snapt dat jij daar nu nog alleen wat spaarcentjes parkeert, maar dat je later je loon er wellicht zal neerzetten, en je hypotheek er iets eerder zal afsluiten (want je zit toch al bij die bank).
De Rabobank (no spam intended) wil het al hebben over beleggen als het gaat om 5 tientjes.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het ligt helemaal aan welke vestiging je het vraagt.c70070540 schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:02:
[...]
Nou, bij de Rabobank in Aalsmeer is dat duidelijk anders. Als je daar aankomt met een vraag wat je het beste met 7500 euro kan doen, dan wijzen ze je lachend de deur. Dat is iemand overkomen die ik ken.
Hier namen ze rustig de tijd voor mijn e.5000,- (en iedere maand 500,- van mijn loon)
Volgens mij heb ik het 'internetsparen', daar kreeg ik de meeste rente op.
Ik ga het liefste naar een bank met een lokale vestiging. Hier kan ik dan kiezen uit Rabobank, ABN-Amro of de postbank.
Gezien de ervaringen van anderen met de postbank heb ik besloten dat het die absoluut _niet_ moest worden, en de Rabo was voor mij het makkelijkste, bij de ABN-Amro heb ik al een andere spaarrekening (geopend door mijn ouders bij mijn geboorte), maar mijn voorkeur ging toch uit naar de Rabo, betere service en ik had er al een betaalrekening.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
nadeel is dat het je veel geld kost als het binnen die 5 jaar er af wil halen.
Alles onder één dak, daarnaast is het bedrag wel erg klein.
Voor jou is 1.500 misschien veel, maar voor een bank niet.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Probleem alweer opgelost
Kijk wel goed of er eventueel kosten zijn voor het opnemen van een bepaald bedrag. Stel dat je in een situatie komt dat je direct geld nodig zou moeten hebben.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
b) die site wordt dagelijks geupdate en daar staan alle voorwaarden duidelijk uitgelegd.