Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

perfect keylogger

Pagina: 1
Acties:
  • 795 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb sinds vanochtend last van een programmatje dat perfect keylogger heet als de pc opstart zecht het dat ik nog 3 dagen heb en dat ik het moet kopen om het te kunnen verwijderen nou is mijn vraag:
hoe verwijder ik dit en wat zijn de gevaren van dit programma

groetjes bram :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Enige tijd geleden had ik ook last van deze keylogger en van Advanced Keylogger. Perfect Keylogger werd bij mij echter wel door Spyware Doctor verwijderd, die zou je dus kunnen proberen. En anders eens de tip proberen die ik had gekregen: [XP] Hardnekkige keylogger (Advanced Keylogger)

The devil is in the details.

• DarkJack
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
keyloggers zijn spyware, progsels als spybot S&D en ad-aware kunnen ze detecteren en hopelijk verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er hitman pro overheen gehaald en daarin zit ook spyware doctor maar dat haalt het niet weg

Verwijderd

Met een klein beetje zoeken (wat je denk ik niet gedaan hebt :) ) vind je vast wel dit:

*klik*

Succes, en een beetje meer eigen inzet kan er wel vanaf he de volgende keer ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Beginpunten: [google=perfect keylogger]
->
How do I uninstall Perfect Keylogger if I have removed it from the Start menu and from uninstall list? Click "Uninstall keylogger" link in the "Options" dialog or run uninstall.exe file located in the program folder.
Maar begin er mee met (a) de PC van het internet te halen (b) er van uit te gaan dat je er geen bank/creditcard/etc transacties meer mee wilt doen (c) er voor te zorgen dat je voortaan minder vatbaar bent voor troep.
Verder kunnen we helemaal niets voor je betekenen als we geen enkel idee hebben van je situatie, anders dan dat je een PC hebt ;)
Dus: check (evt. op een andere PC terwijl je die ene uit laat staan) even wat standaardzaken zijn die je wilt doen en wilt uitzoeken bij een malware infectie (begin met de faq hier maar kijk natuurklijk ook rond op het net wat die keylogger doet en kan), volg de tips en geef ons naar aanleiding hiervan feedback en informatie zodat we mee kunnen denken :)

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 24-09-2006 17:52 . Reden: zin liep niet :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

offtopic:
Laat maar te laat.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:51:
Met een klein beetje zoeken (wat je denk ik niet gedaan hebt :) ) vind je vast wel dit:

*klik*

Succes, en een beetje meer eigen inzet kan er wel vanaf he de volgende keer ;)
dat heb ik dus gedaan

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-11 23:37
probeer dit eens http://www.nod32.nl/download/trial/ hier zal je de keylogger vast mee kunnen verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem niet kunnen verwijderen maar wel kunnen blokeren met anti keylogger elite het blokeerd alle keyloggers dus ik kan vooruit tot ik de pc overnieuw ga doen

Verwijderd

F_J_K schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:51:
(c) er voor te zorgen dat je voortaan minder vatbaar bent voor troep.
(d) nadat je van de infectie af bent al je wachtwoorden veranderen.
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:36:
ik heb hem niet kunnen verwijderen maar wel kunnen blokeren met anti keylogger elite het blokeerd alle keyloggers
Dat is marketing, zo'n garantie is onmogelijk te geven.
Als het om macro malware ging, dan zou zo'n statement mogelijk kunnen zijn, maar dat terzijde.
dus ik kan vooruit tot ik de pc overnieuw ga doen
Ik betwijfel of het verstandig is dat risico te nemen. Je zal iig ASAP van de malware afmoeten zodat je je wachtwoorden kan veranderen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:36:
ik heb hem niet kunnen verwijderen maar wel kunnen blokeren met anti keylogger elite het blokeerd alle keyloggers dus ik kan vooruit tot ik de pc overnieuw ga doen
Wtf ga je doen? Je pc overnieuw?
Pagina: 1