Hoop dat ik hier goed zit met m'n vraag:
Sinds een uur terug heb ik een probleem tijdens 't opstarten. M'n PC (Medion 8386, normaal perfect ding) vraagt eerst of hij in 'normale modus' of 'veilige modus' wil opstarten. Bij beide modi krijg ik vóór het Windows-laadscherm de volgende melding (blauw scherm):
STOP: c0000218 {registerbestandfout}
Het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden:
\Systemroot\System32\Config\SOFTWARE
Of het logboekbestand of vervangende bestand van het onderdeel.
Het is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar.
Bezig met starten van de fysieke geheugendump.
De fysieke geheugendump is voltooid.
Dit scherm blijft gewoon staan, verder gebeurt er niets.
Vond 't erg vreemd, vanochtend deed 'ie het nog prima. Heb Medion gebeld, zij zeggen dat ik Systeemherstel moet doen, maar dan ben ik wel alles in C:/ kwijt... En aangezien ik niet beschik over een PC waarop ik zou kunnen backuppen...
Dus, is er een andere mogelijkheid om dit te verhelpen zónder gegevens kwijt te raken?
Alvast bedankt!
Sinds een uur terug heb ik een probleem tijdens 't opstarten. M'n PC (Medion 8386, normaal perfect ding) vraagt eerst of hij in 'normale modus' of 'veilige modus' wil opstarten. Bij beide modi krijg ik vóór het Windows-laadscherm de volgende melding (blauw scherm):
STOP: c0000218 {registerbestandfout}
Het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden:
\Systemroot\System32\Config\SOFTWARE
Of het logboekbestand of vervangende bestand van het onderdeel.
Het is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar.
Bezig met starten van de fysieke geheugendump.
De fysieke geheugendump is voltooid.
Dit scherm blijft gewoon staan, verder gebeurt er niets.
Vond 't erg vreemd, vanochtend deed 'ie het nog prima. Heb Medion gebeld, zij zeggen dat ik Systeemherstel moet doen, maar dan ben ik wel alles in C:/ kwijt... En aangezien ik niet beschik over een PC waarop ik zou kunnen backuppen...
Alvast bedankt!
Android fanboy