Remote control software met sessies

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:51

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Bestaat er een software pakket waarmee je net als met Remote Desktop Connection kan in loggen, maar dat als je dan remote inlogt op de client pc en als er dan iemand anders achter zit dat dan de remote gebruiker wordt ingelogd zonder dat de gene die achter de pc zit afgemeld wordt? (wat dus bij RDC het geval is)

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:58

BCC

Je bedoelt meerdere desktops tegelijk draaien? Windows 2003 server ondersteund dit.

[ Voor 139% gewijzigd door BCC op 24-09-2006 16:03 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Er is wel een hack voor RDP om meerdere gebruikers tegelijk te laten inloggen. De reden dat dit standaard niet kan is omdat je licentie voor Windows XP geldig is voor 1 gebruiker en dus niet meerdere tegelijk.

Overigens bestaan er naar mijn weten verder geen pakketten voor Windows die net zo werken als RDP (remote sessies). Je hebt alleen nog VNC, radmin e.d. die letterlijk de desktop overnemen van de ingelogte gebruiker. Niet wat jij wilt dus.

[ Voor 36% gewijzigd door Palomar op 24-09-2006 16:09 ]

• BCC

BCC

Toch maar over op Linux dan :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
Maar er zijn dus geen andere programma's die dat wel doen? (ook geen betaalde programma's?)

[ Voor 61% gewijzigd door GiantLeap op 24-09-2006 16:35 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• edwardVdV
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55

edwardVdV

I shall say this only once!

Kijk eens op http://www.thinsoftinc.com/
(wel betaald uiteraard)

Knockwurst.

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
@BCC
Moet ik nog iets instellen op de 2003 Server om dit te activeren?

[ Voor 87% gewijzigd door GiantLeap op 24-09-2006 16:45 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• BCC

BCC

Nee, bij 2003 zit standaard een licentie voor 5 man geloof ik. Je kan trouwens ook nog een Citrix omgeving gaan draaien, maar dat is een stuk duurder / lastiger. Wat wil je doen eigenlijk?

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
Nu door omstandigheden moeten mensen ook zelf achter de server kunnen (dat is iets waar ik zelf totaal geen voorstander van ben) en daardoor kan ik zelf dus niet achter de server om dus wat dingen eventueel te veranderen. Vandaar.

[ Voor 4% gewijzigd door GiantLeap op 24-09-2006 17:07 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je nu toch eens gaat beginnen met het vertonen van inzet; dit topic is wederom een goed voorbeeld van een gebrek aan eigen inzet. Wellicht moet je de mail van 16 juli 2006 eens naast je posthistory leggen en je dan afvragen hoelang je hier nog rond wilt lopen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.