e-tech wifi webcam, beelden op site

Pagina: 1
Acties:
  • 568 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bert67
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik heb een e-tech wifi webcam gekocht. Daar zit een progje bij waarme je kunt ftp`en. Dit lukt bij mij niet om een of andere rare manier. Nu heb ik een aantal webcam progjes geprobeerd, tot op heden zonder resultaat.

Mijn idee is simpel: Iedere 10 minuten een beeldje op een webpagina laden. Dus via ftp naar de site en dan in een pagina. Wie kan mij helpen hoe ik dit doe?

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:01

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Microsoft webcam powershot? Kan je mee aangeven in welke interval 'ie ergens een plaatje moet neerzetten. Ik weet niet of ie kan FTP'en, maar dat kan je eventueel zelf ook nog wel ff doen met een batch ofzo.

link: http://download.microsoft...imershotPowertoySetup.exe

HENG HENG

• bert67
Helaas, server heeft w2k...... gaat niet werken, powertoys is er alleen voor XP. Ander idee?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
kan je niet het plaatje aanroepen met bijv. http://<ip adres>/plaatje.jpg ?

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 21:54
Je hebt als ik het goed begrijp een programma nodig dat je bestanden van de webcam over kopieert naar een ftp/webserver. Ik zelf zou je Iets al HomeWatcher aanbevelen, was vroeger gratis en kan alles naar ftp sturen.

Anders kun je eens kijken naar:

Active Webcam
At32 Comedy Webcam
Booru WebCam
Camerades Webcam PE
Eyeball Chat
HomeWatcher Lite
ICU Messenger
ICUII
IspQ VideoChat
iVisit
JCapture
Motion
Privat Webcam
VideoDog
VisionGS Private Edition
Watcher
Webcam 1-2-3
ZoneMinder

verdwaalde ict'er op elektro!

• bert67
Ik geloof dat ik ze allemaal geprobeerd heb, echter zonder resultaat :(

Ik neem het ding nu mee naar huis en ga kijken of het daar wel werkt. Iemand met zo een zelfde cam misschien ervaringen met de software van e-tech???

Verwijderd

progje zat vroeger gratis bij mijn creative webcame pro cd.. deed een opload van een foto telkens er beweging is of om een bepaalde tijd... ook door mailen ging. moet dus maar iszoeken op de creative site..

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Webcam32 kan dit prima. Maar wat gaat er dan fout? Werkt de webcam niet in dat programma? Lukt het ftp'en niet? Wat voor foutmeldingen krijg je? enz enz.

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 21:54
Met enkele van de geposte programma's lukt het mij ook zonder problemen om beelden te versturen naar een ftp of E-mail. Ik denk dus dat je iets moet gaan zoeken in de instellingen van je netwerk apparatuur en of je computer. Kun je met een gewoon ftp programma wel bestanden uploaden? Maak met een van de programma's die je geprobeerd hebt een screenshot van je instellingen.

verdwaalde ict'er op elektro!

Pagina: 1