Toon posts:

ISDN of ANALOOG?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe netwerkkaart aanschaffen, maar moet ik nou een Analoog of een ISDN kaart nemen? En hoe kan ik dit zien?

Alvast bedankt.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 20:50

Nik

Zoek eerst eens op wat een netwerkkaart precies is? Even voor je gedaan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Netwerkkaart

[ Voor 38% gewijzigd door Nik op 24-09-2006 13:29 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-03 21:27

job

Een netwerkkaart heeft niets met analoog of isdn te maken.
Dus leg ons eerst maar eens uit waar je de kaart voor nodig hebt.

Kunnen wij je vertellen wat je moet kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Zon kaart waar je je internetkabel in kan rammen :9

Ow ik zat bij modoms te kijken :/ :D

Verwijderd

Waarom een nieuwe dan ?

Is je huidige niet goed genoeg of heb je er op het moment geen 1 of 1 te weinig ?

Elke kaart van een 10 euro is goed genoeg voor thuis werk.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-03 11:26
even snel;

een netwerkkaart gebruik je om verbindingen te maken met een andere computer of modem
netwerkkaarten kun je met elkaar verbinden met netwerkkabels met RJ45 connectors.
een modem (wat jij dus bedoeld waarschijnlijk) gebruik je om verbinding te maken met het internet dmv "inbellen". Een telefoonlijn is een RJ10 RJ11 connector (dun) - deze past niet in een netwerkkaart.

[ Voor 10% gewijzigd door sjongenelen op 24-09-2006 13:34 ]

you had me at EHLO

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-03 10:28

Krizzie

Progressive Music \o/

Netwerk kaart en Modem is een klein verschil he. ;)

In geval van een netwerk kaart, koop een los kaartje van 10 euro 10/100Mbit en je bent klaar

in geval van een modem, wat voor telefoon lijn heb je? analoog of isdn. Pas daar je modem dan op aan. ;)

Geluidswolk

Verwijderd

RJ11 dacht ik, RJ10 is gloof ik een dunner stekkertje.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dus de 1000mb kaart kan ik links laten liggen? ;)

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-03 11:26
wat wil je nou eigenlijk doen?

en wat heb je al?

[ Voor 25% gewijzigd door sjongenelen op 24-09-2006 13:35 ]

you had me at EHLO

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:34:
Heb je een switch/router die 1Gb is ?

Kun je eigenlijk zelf ook wel bedenken.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:34:
Dit is een 1000mb kaart heb je enig idee wat je aan wil gaan schaffen want niemand begrijpt er iets van

Verwijderd

Ik denk dat je hem moet laten inbouwen :+

Verwijderd

Topicstarter
TrailBlazer schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:39:
[...]

[...]

Dit is een 1000mb kaart heb je enig idee wat je aan wil gaan schaffen want niemand begrijpt er iets van
Ik heb al een router, natuurlijk, maar ik zit nu op de LAN van men mobo te werken, ik heb liever een gewone kaart want deze laat het weleens afweten.

En 10/100/1000 komt altijd van pas;)

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 16:03
volgens mij ben je nieuw hier, je lijkt wel op mij een tijdje geleden. als je iets vraagt doe het dan duidelijk. en als mensen iets aan je vragen van waar heb je het voor nodig enzo dram dan niet door maar antwoord normaal. ik neem van je aan dat je gewoon een router hebt en dat je een nieuwe netwerkkaart wilt voor in je pc dus geen telefoon internet of wat dan ook. dan heb je dus zoiezo niks te maken met anoloog of weet ik veel wat. en in 1gb netwerkkaartjes zit ook een verschil hoor je hebt b.v softwarematige (realtec) en hardwarematige (b.v 3com) dus kijk niet alleen naar snelheid en weet ik veel wat maar ook naar wat je nodig hebt. het is leuk om te zeggen ik heb een 1gb lan kaarjte maar die 1gb haal je nooit. en wat bedoel je met dat die van je mobo het wel eens laat afweten

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Verwijderd

Als je een beetje pech hebt dan krijg je precies hetzelfde probleem weer doordat het totaal ergens anders aanlag, denk bv aan virussen of spyware...

Geef meer info in je topic en beantwoord vragen van mensen die je proberen te helpen.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-03 11:22

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zoals gezegd, een Netwerkkaart heet niets met analoog of ISDN van doen.. (alshoewel een ISDN adapter redelijk in de buurt kan komen).

Verder ben je al eens aangesproken over het niveau van je vragen hier op GoT. Lees de FAQ er nog eens op door, en verdiep je in de materie voordat je een vraag steld op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.