HD uit oude pc nu aan laptop. -geen volledige toegang?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• maXXzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01-2023
Mijn vaste PC is kapot. Nu gebruik ik deze toch nooit meer, maar ik wilde de documenten van de harddisk nog wel gebruiken. Nu heb ik de harddisk eruit gehaald en deze in een behuizing gestopt zodat ik hem als portable harddisk kan gebruiken aan mijn laptops. Werkt perfect, maar:

Ik kan niet in mijn eigen en mijn administrator documenten komen. Toegang geweigerd zegt ie. Logisch, want ik benader de mappen nu vanuit een andere gebruikersaccount. Wat kan ik hieraan doen?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
How to take ownership of a file or folder in Windows XP

;)

Als je tenminste XP gebruikt ?

[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 24-09-2006 13:28 ]

• maXXzz

• maXXzz
Wil niet

1. Klik met de rechtermuisknop op de map waarvan u eigenaar wilt worden en klik vervolgens op Eigenschappen.
2. Klik op het tabblad Beveiliging en klik op OK in het venster van het beveiligingsbericht (als dat wordt weergegeven).

Heb geen tabje "beveiliging"

En heb wel beheerdersrechten op deze computer. Zal eens in de veilige modus als admin proberen.

edit: in veilige modus via admin account heb ik inderdaad wel die tab beveiliging. Echter Krijg ik geen lijst van gebruikers.

[ Voor 21% gewijzigd door maXXzz op 24-09-2006 14:15 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit heeft niets met Servers te maken natuurlijk dus waarom je dit topic hier plaatst snap ik niet, in ieder geval staat deze vraag ook in de Windows Clients FAQ dus ga ik hem ook niet naar WOS verplaatsen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.