probleem Aldi Zolid muis

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:30

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Zodra deze muis in de computer zit is internetten bijna niet meer mogelijk: op de een of andere manier keert de browser steeds terug naar de startpagina (of ik nu firefox of IExplore gebruik). Je klikt een link of url aan en binnen 5 seconden wordt je teruggesluisd naar de eerste pagina waarmee je begon.

Is er iemand bekend met dit probleem?

[ Voor 6% gewijzigd door DeNachtwacht op 24-09-2006 13:17 ]

youtube.com/@hisrep

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Zit er toevallig een "vorige" knop op die muis?
Zoja, dan lijkt het alsof die een beetje bugged is en dat deze dus eigenlijk altijd ingedrukt is. Waardoor je dus steeds pagina's teruggaat.

Verwijderd

heb je extra toetsen?
Heb je hier software voor ingesteld(cdtje/diskette?)
Waarschijnlijk is 1 van deze knoppen dan een snelfunctie voor "vorige pagina"of "start pagina".

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-02 21:49
xof heeft gelijk, denk ik xD
probeer je muis eens na te kijken of de hardware niet vast zit, of herinstalleer de muis.

als je bij het browsen in de gewone folders (c:\ bijv) niet hetzelfde probleem hebt, dan ligt het softwarematig.

you had me at EHLO

Verwijderd

Wij hebben deze muis ook gekocht. Mijn probleem met deze muis is als ik de beweegsnelheid lager instel (streepje 4) dan gaat hij na het opstarten van de computer weer terug naar de racestand (streepje 11). Erg lastig die snelheid.

Groeten Ivo

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-02 21:49
jah, heb ik zelfs met mijn logitecht G7! érg irritant ja... het lijkt aan windows te liggen bij mij :/

you had me at EHLO

Pagina: 1