Na enkele uren spelen gooi ik de handdoek in de ring en vraag ik hier om hulp.
Ik ben bezig met de installatie van een web-app genaamd Jinzora.
Ik heb hiervoor de laatste versie van PHP geinstalleerd in IIS, in Win XP Pro.
Tijdens het importeren van de Mp3 informatie blijft ik de melding krijgen dat de CGI time-out heeft plaats gevonden en dat IIS het proces heeft verwijderd. Het importeren duurt ook langer dan de 90 seconden die normaal voor een time-out staan in IIS, het duurt ongeveer een 7 minuten.
Ik kan nu niet verder, want de import moet toch echt gebeuren.
Wat heb ik geprobeerd:
-PHP.INI aangepast: max_execution_time = 1000
-In IIS op de webserver de time-out van CGI-scripts (Website folder selecteren, home directory tab en dan tab process-option) op 1000 seconden gezet
-Die van ASP-scripts ook maar op 1000 s gezet
-Na deze aanpassing een nieuwe virtuele directory aanmaken (deze work-around las ik op een website).
-Het proces alle ruimte geven op de server (de rest van de processen afsluiten), maar het wil niet veel sneller
Op Got zijn er meerdere topics te vinden bv [IIS] CGI Timeout instelling... maar een antwoord kan ik er niet in vinden.
Wie kan mij verder helpen?
edit:
De foutmelding
Ik ben bezig met de installatie van een web-app genaamd Jinzora.
Ik heb hiervoor de laatste versie van PHP geinstalleerd in IIS, in Win XP Pro.
Tijdens het importeren van de Mp3 informatie blijft ik de melding krijgen dat de CGI time-out heeft plaats gevonden en dat IIS het proces heeft verwijderd. Het importeren duurt ook langer dan de 90 seconden die normaal voor een time-out staan in IIS, het duurt ongeveer een 7 minuten.
Ik kan nu niet verder, want de import moet toch echt gebeuren.
Wat heb ik geprobeerd:
-PHP.INI aangepast: max_execution_time = 1000
-In IIS op de webserver de time-out van CGI-scripts (Website folder selecteren, home directory tab en dan tab process-option) op 1000 seconden gezet
-Die van ASP-scripts ook maar op 1000 s gezet
-Na deze aanpassing een nieuwe virtuele directory aanmaken (deze work-around las ik op een website).
-Het proces alle ruimte geven op de server (de rest van de processen afsluiten), maar het wil niet veel sneller
Op Got zijn er meerdere topics te vinden bv [IIS] CGI Timeout instelling... maar een antwoord kan ik er niet in vinden.
Wie kan mij verder helpen?
edit:
De foutmelding
code:
1
2
3
4
| HTTP/1.1 502 Gateway Error Server: Microsoft-IIS/5.1 Date: Sun, 24 Sep 2006 12:33:34 GMT Connection: close Content-Length: 186 Content-Type: text/html CGI Timeout The specified CGI application exceeded the allowed time for processing. The server has deleted the process. |
[ Voor 10% gewijzigd door Tukk op 24-09-2006 14:34 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.