Artic Silver in ASSEN en omstreken?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
Hallo, binnen en paar dagen (als de leveranciers mee willen werken):) krijg ik mijn nieuwe procc. ding komt op een converterkaartje met een ALPHA 6035a, met ys tech fan. Nu hoor ik altijd hier dat dat articsilver het beste is, heb ff gekeken wat dat kost, heb het maar 1 keer of zo nodig, dus vind het zonde om zon pot te kopen. De kleinere is er ook wel, maar dan komt er weer 26,50 aan remboers overheen :(

Dus wie heeft in de buurt van ASSEN dat spul waar ik ff een beetje van kan overkopen???

Alvast bedankt.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Theguide
  • Laatst online: 26-06-2025
Als niemand in je omgeving dat spul heeft (of het zijn allemaal lijers en ze willen het niet delen hehehe) dan kan ik je adviseren om het spul in Amerika te bestellen. In Nederland is het spul iedere keer op backorder en met gigantische remboursprijzen (ja, is de schuld van de ptt, weet ik... maar toch klote voor de consument). Ik had het spul bij 2cooltek.com besteld samen met een FOP38 (was toen ook nergens te krijgen in Ned. Ik haat die "niet op voorraad" meldingen met passie). Enfin, ik had m'n spulletjes dus binnen een week binnen en de verzendkosten vielen ontzettend mee, ongeveer even duur als rembours hier in Nederland of misschien zelfs nog goedkoper! Het Arctic silver an sich is in ieder geval al goedkoper in de States.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:09

Convoy

g44p

Heb genoeg hier, als je er een retourtje utrecht voor over hebt, mag je natuurlijk altijd iets van me mee.

• PsYgHo
Op dinsdag 30 januari 2001 11:54 schreef freekweb het volgende:
Heb genoeg hier, als je er een retourtje utrecht voor over hebt, mag je natuurlijk altijd iets van me mee.
:) kijk dat schiet al op, niet dicht in de buurt, maar toch, mijn vriendin heeft ov >:), en eventueel(lees: liever niet) kan ik met 40% korting mee..

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

ik wil je best een beetje opsturen hoor... als jij even 10 piek of zo in een envelop doet en dat naar mij opstuurt

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Je mag ook wel wat van mij... Ik woon in Zwolle is een stuk dichterbij. :) Er zit zoveel in dat tubetje. Ben nog lang niet halverwege heb al 5 pc's gedaan en al 3x mijn eigen.

Greetz

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

psygho, als je wat hebt of kunt krijgen ik heb ook wel belangstelling voor een beetje:)
zit ook in Assen(Peelo)
of wat meer en dan delen we de kosten ofzo:)
Heb je ICQ?? neem dan vanavond effe contact met me op
edit: je hebt ICQ zie ik :)alleen ik hier niet, thuis wel

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• PsYgHo
Op dinsdag 30 januari 2001 12:04 schreef Celeron_clocker het volgende:
Je mag ook wel wat van mij... Ik woon in Zwolle is een stuk dichterbij. :) Er zit zoveel in dat tubetje. Ben nog lang niet halverwege heb al 5 pc's gedaan en al 3x mijn eigen.

Greetz
Psygho gaat waarschijnlijk binnekort naar zwolle :P

Verwijderd

Ja is goed jongen, hoeveel moet je eigenlijk hebben? Wil je dat even aangeven... of neem je gewoon je processor mee en moet ik er wat op doen? :?

Greetz

• PsYgHo
hmm mischien is het niet nodig en vereer ik jou NIET met een bezoekje, als het goed is schijnen er hier in assen al mensen te zijn die dat willen, 26,50 delen door 3 is 8,85 per persoon.. dat is nog wel te doen als ik die klein 1 gram pot neem... maar mocht het niet zo zijn hoor je het van me!!

• PsYgHo
Allemaal vriendelijk bedankt voor jullie reacties, maar we hebben met 4 man hier in Assen bij nedcool allemaal wat AS besteld, zo dat de remboerskosten net iets boven de 6 gulden liggen!, dus voor mij acceptabel

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

En als het goed is komt het donderdag binnen:)
kan ik eindelijk die heethoofd}:O in m'n pc koelen:)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op woensdag 31 januari 2001 12:42 schreef psygho het volgende:
Allemaal vriendelijk bedankt voor jullie reacties, maar we hebben met 4 man hier in Assen bij nedcool allemaal wat AS besteld, zo dat de remboerskosten net iets boven de 6 gulden liggen!, dus voor mij acceptabel
Mag ik een keer wat van jou artic lenen/kopen?
ik woon een halfuur van assen!

Audi A8 W12 6.0

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

[..]
Mag ik een keer wat van jou artic lenen/kopen?
ik woon een halfuur van assen!
mischien beter als je bij mij langs komt ik heb een dubbele portie besteld :)

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
[very mucho off-topic]

psygho, gellie

Assen kicked ass... NOT

Wat een ballendorp. Ik kan het weten, woon er ook!

[/very mucho off-topic]

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Assen kicked ass... NOT
Wat een ballendorp. Ik kan het weten, woon er ook!
Da's geen nieuws:) het enige wat een beetje leuk is de TTweek:)
voor de rest ben ik het helemaal met je eens
het enige wat ik er doe is:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z

• PsYgHo
assen sucks biggtime, maar tt is idd wel aardig...

Uh niet lullig:,

MAAR IK HEB OOK EEN DUBBEL PORTIE BESTElD !!

Verwijderd

Als je er maar kan tweaken:)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

met dat tweaken zit het wel goed hoor :)
hier grazen 4}:O alle getweakt :)

Psygho: sorry wist ik niet:)

• delyver
Op woensdag 31 januari 2001 13:01 schreef gellie het volgende:

[..]
mischien beter als je bij mij langs komt ik heb een dubbele portie besteld :)
okee is best! wouter45@zonnet.nl
is mijn emeel :)

Audi A8 W12 6.0

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Off topic
check je ICQ effe:)
Kan trouwens zijn dat psygho dichterbij je woont, hij heeft ook een dubbele portie:)
Off topic

En weer typo's|:(

• delyver
[off topic]
Ik heb je net geadd
[/off topic]

edit:

kill typo

Audi A8 W12 6.0

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wat een boel tweakers ineens uit assen :)

hebben ze het niet bij HWT?

• delyver
Op woensdag 31 januari 2001 15:23 schreef rick_h het volgende:

[off topic again]
had ik ook niet verwacht nee!
ik ben nog nooit een tweaker tegen gekomen die ook in Veendam woont!! [/off topic again]

wat is HTW??

Audi A8 W12 6.0

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

HWT:
"sorry hebben we niet op voorraad de gene die het besteld is er volgende week weer"

na verschillende produkten te willen kopen en steeds dat verhaaltje daar zien ze mij daar niet weer!
ik ga wel naar Hugenex :)

• PsYgHo
Op woensdag 31 januari 2001 15:23 schreef rick_h het volgende:

|:( :'( :r

uh ik denk dat mijn mening wat betreft HWT wel duidelijk is... Gaat echt slecht met ze, kijk die winkel dan eens?.. ziet er niet uit, nu is ook de beneden verdieping gesloten,qua kennis is het ook nix, nee toen ze nog in de wijersstraat zaten vlakbij cops station, in dat kleine flatje, toen was het nog wat nu echt niet meer!! oh, en service?.. ja een pc bestellen van 2800 gulden (ouwe heer van me) en 4 week levertijd :? (veel maar toch) en dan na 5 week zeggen.. we wachten nog op onderdeel, ..u word gebeld.. not!, mijn pa maar bellen, Sorry meneer we hebben van u helemaal geen bestelling!, DHUH! ??? |:( Nee?, en wel een offerte gestuurd naar me ?.. hoe kan dat ??.. ben ik ff met hem meegeweest naar een ander zaakje, alles in onderdelen, en pc was klaar, ook nog eens 100 piek goedkopen voor het zelfde mat.

HWT SUX BIG TIME!

• delyver
Op woensdag 31 januari 2001 15:34 schreef psygho het volgende:

[..]

uh ik denk dat mijn mening wat betreft HWT wel duidelijk is... Gaat echt slecht met ze, kijk die winkel dan eens?.. ziet er niet uit, nu is ook de beneden verdieping gesloten,qua kennis is het ook nix, nee toen ze nog in de wijersstraat zaten vlakbij cops station, in dat kleine flatje, toen was het nog wat nu echt niet meer!! oh, en service?.. ja een pc bestellen van 2800 gulden (ouwe heer van me) en 4 week levertijd :? (veel maar toch) en dan na 5 week zeggen.. we wachten nog op onderdeel, ..u word gebeld.. not!, mijn pa maar bellen, Sorry meneer we hebben van u helemaal geen bestelling!, DHUH! ??? |:( Nee?, en wel een offerte gestuurd naar me ?.. hoe kan dat ??.. ben ik ff met hem meegeweest naar een ander zaakje, alles in onderdelen, en pc was klaar, ook nog eens 100 piek goedkopen voor het zelfde mat.

HWT SUX BIG TIME!
Okee is volkomen duidelijk!!! ;)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Asci in Assen dan?

• PsYgHo
Op woensdag 31 januari 2001 15:50 schreef Hout het volgende:
Asci in Assen dan?
puur mijn persoonlijke mening ?.. wel aardig, heb er nooit wat gekocht omdat ze nogal duur zijn....dus watbetreft service ed, geen ervaring mee.. Maar daar hebben ze ook nix.. "Dat heeft u niet nodig, er zit een thermal-pad op" ja, maar ik heb een alpha, daar zit die niet op.. op sommige k6 coolers ook niet, daar hoeft er in princiepe ook niet een op... hmm laat maar, op zijn minst een thermal-pad,maar eerijk is eerlijk, wij verkopen aleen coolers met een thermal pad, of pasta dat bij 60 graden vloeibaar word om zo een optimal heat spread te garanderen, dus das wel netjes.. en nu hoop ik dat ik strax ook kan zeggen :
NEE, aleen ARTIC SILVER, en anders niet!

Verwijderd

dan gaan we met z'n allen om de 5 minuten bellen vragen of ze het hebben.

dan es kijken of ze het willen opnemen in ass. :)

Opzich heb ik wel goeie ervaringen met hun trouwens

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 31 januari 2001 15:34 schreef psygho het volgende:

[..]

HWT SUX BIG TIME!
ehm ja.. ik kan je met sommige punten idd geen ongelijk geven.. het is inderdaad de laatste tijd een zootje.. om te pinnen moet je eerst naar beneden tussen de dozen door.. en een tijdje terug toen ik een harde schijf kocht liep iedereen helemaal gestressed door elkaar heen :? Alles was kwijt enzo.. Maar het is er meestal wel goedkoop.. en wat ik er gekocht heb ben ik ook wel tevreden mee.. ze doen ook niet moeilijk over omruilen enzo..
Maar ik ken het ook nog van de tijd toen ze nog in de wijersstraat zaten.. toen heb ik mn pc er nog laten ombouwen (nieuw mobo, cpu, ram, videokaart enzo.. kon ik zelf toen nog niet..:)) Ik bracht mn pc 's ochtends en 'smiddags was ie al klaar :)

• Palomar
  • Niet online
ennuh.. shift computers dan? Hebben die niet van dat spul? :)

• PsYgHo
nee ook niet.. kon het wel bestellen, maar dat was duurder dan zelf inkopen bij nedcool..

/edit
en voordat we alle winkels bij langs gaan in de buurt van assen:

HUGENEX____DIXONS
DYNABYTE____ASCI
SHIFT_______COMPAQ COMPUTER REPAIR CENTER
WEBSYLON______VOBIS
HWT_____REALITY COMPUTERS

allemaal geen artic silver...

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 31 januari 2001 17:42 schreef psygho het volgende:
nee ook niet.. kon het wel bestellen, maar dat was duurder dan zelf inkopen bij nedcool..

/edit
en voordat we alle winkels bij langs gaan in de buurt van assen:

HUGENEX____DIXONS
DYNABYTE____ASCI
SHIFT_______COMPAQ COMPUTER REPAIR CENTER
WEBSYLON______VOBIS
HWT_____REALITY COMPUTERS

allemaal geen artic silver...
ja nu heb je alles in assen wel opgenoemd ;)
ik moet ook nog wat hebben :)

• delyver
Wel wat voor mij overhouden hè! ;)
lol

Audi A8 W12 6.0

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Je kan ook gewoon ff naar PCNOORD gaan in Groningen. Voor een paar piekies krijg je een beetje Arctic ! Nee ik werk er niet maar ik kreeg het zelfs gratis!!!! Service!!!

WWW.RC5.NL

• delyver
Op donderdag 01 februari 2001 12:15 schreef Prang het volgende:
Je kan ook gewoon ff naar PCNOORD gaan in Groningen. Voor een paar piekies krijg je een beetje Arctic ! Nee ik werk er niet maar ik kreeg het zelfs gratis!!!! Service!!!
ja??? echt waar?
dan haal ik daar wel ff wat ik ga er toch heen om raamrubber op te halen!

waar zit PCNOORD?

Audi A8 W12 6.0

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 01 februari 2001 14:28 schreef delyver het volgende:

[..]

ja??? echt waar?
dan haal ik daar wel ff wat ik ga er toch heen om raamrubber op te halen!

waar zit PCNOORD?
http://www.pcnoord.nl
Pagina: 1