"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Daarom vind ik het allemaal maar erg raar. Overigens voor de duidelijkheid GTA werkt dus ook nog steeds niet, hetzelfde probleem als bij FEAR. Ik vind het vooral raar dat het ene spel het wel doet en een ander weer niet.
[ Voor 53% gewijzigd door schnumi op 24-09-2006 13:09 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
hernoem eens de directories in mijn documenten mbt deze games.
[ Voor 10% gewijzigd door Jake Bullet op 24-09-2006 14:23 ]
Account is gewoon beheerder dus dat is het probleem niet.Jake Bullet schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:22:
Wat voor rechten heeft je account? Gewoon standaard user of admin?
hernoem eens de directories in mijn documenten mbt deze games.
En wat bedoel je percies met dat laatste en hoe doe ik dat?
GTA slaat instellingen en de saved games op in mijn/jouw/iemands documenten. Ik had een keer problemen, weggooien van gta_sa.set zorgde dat ik weer kon starten. Wat ik bedoelde is, hernoem de directory "GTA San Andreas User Files" en kijk of GTA opstart. Misschien werkt dat en eventueel ook voor Fear (nooit gespeeld)schnumi schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:25:
[...]
En wat bedoel je percies met dat laatste en hoe doe ik dat?
Aan de andere kant, als je Windows al opnieuw hebt geinstalleerd en allerlei drivers hebt geprobeerd, dan betwijfel ik of de bovenstaan de truuk wel werkt. In DXdiag, sound, accellaratie stapjes terug zetten misschien?
Erg vreemd allemaal zal eens kijken wat ik nog meer kan verzinnen.