Toon posts:

Power Calibratie fout met Nero?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.823 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een acer 1694, met een matshita UJ-845D branden van dvds gaat perfect heb ik helemaal geen problemen mee. als ik echter cd-r wil branden krijg ik bij het schrijven van de lead in een power calibratie fout?! terwijl ik wel gewoon een cdrw kan branden. Ik gebruik cd-r van fuji die altijd gewerkt hebben...heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen? ik heb ook al verschillende keren windows opnieuw geinstalleerd dit ook allemaal zonder resultaat

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer eens andere media. sommige branders willen gewoon niet goed met bepaalde media werken en daark omen die powercalibration errors vandaan.

Verwijderd

Power calibration error kan verschillende oorzaken hebben:

-Niet compatible media:
Test met andere merken cdr(w)

-Firmware herkent de media niet goed:
Firmware van de brander updaten

-hardware defect:
weinig aan te doen tenzij de brander nog garantie heeft

Dus testen met andere media, werken die allemaal niet dan de firmware updaten, werkt dat ook niet dan contact opnemen met de fabrikant en hopen dat je nog garantie hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Is ook op verschillende cd-r merken geprobeerd... maar krijg het bij meerdere merken...heb nog geen merk gevonden die het wel deed...en heb gister naar firmware gezocht maar daar kan ik ook niks van vinden...iemand enig id waar ik die kan downloaden?

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 22:21

Swaptor

Java Apprentice

Bij Matsushita (Panasonic) op de site, of anders gewoon bij Acer als er überhaupt firmwareupdates zijn.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Bij mij waren de power calibration errors meestal de begrafenisceremonie van m'n brander. Dat waren acers en nog een ander merk.

Ben daarna overgestapt op Plextor, en die doet het nog steeds A-716

[ Voor 38% gewijzigd door Fairy op 24-09-2006 21:32 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats dit topic even; ik zie hier niets softwarematigs foutgaan namelijk :)

CSA > OM

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1