Toon posts:

Automatisch Mp3's splitten

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een tool om automatisch mp3's of omgezet naar WAv te splitten met een voor ingestelde tijdsinterval en op te kunnen slaan in aparte mp3's.

( met de nadruk op automatisch, in batch, wavelab of Cooledit heb ik maar kunnen dit niet volgens mij)

Bestaat dit?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 11:51 ]

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03-2025
lijkt me ook handig voor luisterboeken enzo...

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Verwijderd

Topicstarter
Precies ;)
Dát is waarvoor ik het ook wil gebruiken, lange podcast, radio files, zodat je makkelijk met next track bv 2 minuten verder kan skippen als het niet intressant is.

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik gebruik dit programma altijd om met behulp van een .cue bestand een mp3 in stukjes te hakken. Volgens mij zijn er ook mogelijkheden om dit zonder .cue bestand te doen, je moet maar even kijken ;)

KLIK

Verwijderd

Topicstarter
Razr schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:10:
Ik gebruik dit programma altijd
KLIK[/url]
Welk programma? via de link zijn vele progs te vinden nl ;)
En kan dat prog echt automatisch meerdere files met een voor ingestelde interval knippen?
Want dát is dus wat ik zoek he. ALs het een normaal audio bewerkingsprogramma is, zoals wavelab of cool edit , die heb ik wel..

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jij bent op zoek naar software als MusiCutter, mp3DirectCut,... Allen freeware en makkelijk met Google te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
SatCP schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:39:
Jij bent op zoek naar software als MusiCutter, mp3DirectCut,... Allen freeware en makkelijk met Google te vinden.
Nee . Omdat ik hier al bang voor was had ik expliciet gemeld dat ik zoek naar een programma dat met een vooringestelde interval van minuten meerdere files kan splitten en wegschrijven als mp3.
Dus juist níet handmatig, zoals de genoemde programma's. mp3 cut ken en heb ik.
Ik wil juist niet een mp3 file van een paar uur zelf handmatig moeten knippen en elke keer opslaan etc.

Ik realiseer me dat dit een zeer specifieke wens is en wellicht bestaat het niet hoor, dat zou best kunnen.
Maar ik hoop dat het nu duidelijk is wat ik zoek.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Ik denk dat je probleem wel op te lossen is met een script in combinatie met SoX. Met name het trim commando van SoX knipt het gewenste stukje audio uit een source stream.
Pagina: 1