Toon posts:

(OE) geen paperclip bij ontvangen berichten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik mails ontvang in outlook express, dan zie ik in het overzichtscherm van alle mails dat er een bijlage bijzit (paperclipje in dezelfde regel op het scherm).
Als ik dan echter het bericht open, dan is er in het geheel geen paperclip (en dus bijlage) meer te zien. het is niet het uitvinken van de beveiling in extra-->opties, want die is al uitgevinkt (en sowieso zou er dan altijd nog een grijs paperclipje te zien zijn.
Wie kan mij helpen om het paperclipje weer terug te krijgen?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Weet je ook zeker dat er een bijlage bij hoort te zitten?
Als je AVG (Free) (virusscanner) hebt geinstalleerd dan kan het best zijn dat die de paperclipjes erbij zet. Waarom dat is durf ik niet te zeggen maar dit heb ik al vaak genoeg gezien bij mensen die AVG Free geinstalleerd hebben staan.
Misschien dat sommige andere virusscanners hetzelfde doen.

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-09-2006 11:46 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-07 23:34
Het paperclipje wordt ook wel eens weergegeven (tenminste, in Outlook) als er bijvoorbeeld graphics in het mailtje zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Op de een of andere manier heb ik het toch weer werkend gekregen. Het vertaalpakket was kennelijk nog niet goed geladen.

**Edit**

bedankt voor jullie snelle reacties

@flip fluitketel: Ik gebruik kaspersky, en die heeft in het verleden nooit problemen gegeven, dus het zou nu ook geen problemen gegeven moeten hebben.

@poltergeist: Als plaatjes als atachment worden verstuurd, dan zijn ze inderdaad in de mail te zien, en als atachment aangegeven. Alleen als plaatjes in de HTML code van een bericht verzonden worden, zoals in briefpapiertjes enzo, dan worden plaatjes niet als atachment weergegeven.

Het geval was (ik weet het, had het beter moeten uitleggen) dat ik een vertaalmodule had losgelaten op mijn engelstalige windows. Er was daardoor meer misgegaan, zoals de opmaakwerkbalk die niet meer werd weergegeven in outlook express. Nadat ik dat probleem had opgelost, bleef het verdwenen paperclipje als enige over, en blijkbaar was dat al opgelost, en was een herstart het enige dat nog nodig was.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 12:11 ]