[P5W DH Deluxe] ST-11 icm Scythe Ninja + Wireless probleem

Pagina: 1
Acties:

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Ik wilde jullie mijn ervaringen laten weten over de SilentMaXX ST-11 kast in combinatie met de Asus P5W DH Deluxe met daarop een Scythe Ninka Plus koeler.

Het blijkt nl dat de kast net iets te smal is voor deze combinatie met een Scythe. The dopjes die aan de bovenkant zitten van het koelblok steken dusdanig veel uit dat je genoodzaakt bent het schuim op het zijpaneel van de ST-11 voor een gedeelte te verwijderen, anders komt het paneel te bol te staan.
Dit geldt ook voor een 120mm bottomcasefan van de ST-11. Daarvoor zal je ook wat schuim moeten verwijderen.

Voorts heb ik ook gemerkt dat als je de 120mm fan van de Scythe zo plaatst dat de lucht via het koelblok meteen naar buiten gaat (dus van rechts naar links gelezen: fan - koelblok-achterkant kast) de fan dicht bij de bekabeling komt van de SATA en FDD kabels. Die zitten nl voorin de kast op de zelfde hoogte als de Scythe + fan.

Voor potentiele koper is bovenstaande een woord van advies...overweeg desnoods een ander koelblok!

Tevens heb ik iets vreemds met de wireless van de P5W...de meegeleverde wireless wil maar niet connecten naar mijn AccessPoint. Ik heb de laatste drivers via AsusUpdate gedownload, alles staat goed, maar hij blijft klagen over limited connectivity.
Met mijn oude ASUS USB wireless stick (de WL-167G) werkt het daarintegen wel meteen in 1x. :?

Zijn hier meer klachten over?

specs | 3360wP met SE3000

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-05 20:37

Church of Noise

Drive it like you stole it

Ivm wireless: welke beveiliging gebruik je? De P5W DH Deluxe blijkt immers niet echt gek te zijn van WPA, WEP geeft bij mij echter geen probleem.

fwiw

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Ja, ik gebruik de WPA.

Toevoeging: De Scythe koelt wel perfect zeg! 2x seti@home clients draaien, dus beide cores actief zorgt voor een CPU temp van 36graden.

[ Voor 76% gewijzigd door Tallguy op 24-09-2006 19:26 ]

specs | 3360wP met SE3000