Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:41
Mijn vriendin komt gisteravond vol trots haar Nokia 6280 showen aan mij. Ik bekijk het toestel eens en vroeg van normaal gesproken laat je het beschermplakkertje van je display er altijd nog even opzitten. Ja zegt ze die zat er niet op. Hmz.

Dus ik eens wat verder in het telefoon kijken, de menuutjes enzo. Ziet er allemaal leuk uit. Todat ik opeens via bluetooth wat mp3tjes op de telefoon wil zetten. Mijn computer detecteerd een "Danny Nokia 6280", dus ik vraag aan haar waarom heb je er Danny in gezet? Ik ken helemaal geen Danny kreeg ik te horen.

Ook zag ik Orange MMS en Orange GPRS instellingen in de telefoon staan terwijl ze KPN heeft en over paar maand overgaat naar Vodafone.
Ik herinner me nog toen ik een Sony Ericsson had dat je ergens in een service menu kon komen en daar kon zien wanneer eventueel je telefoon gemaakt was.
Is dit ook mogelijk voor de Nokia?
Verder zit er een heel klein krasje aan de zijkant van het toestel.

Wanneer mijn vriendin terug gaat om een nieuwe toestel te eisen, weet ik het antwoord van de verkopers al, die zeggen vast tegen haar dat dat er standaard inzit en dat krasje komt omdat ze hem heeft laten vallen. Dan krijg je zo wellus-nietus spelletje. Sommigen zullen het het wel een voordoordeel vinden, maar het valt me vaker op in die telecomwinkels dat vrouwen vreemde dingen aangesmeerd krijgen. Ik bedoel de 6280 is al een redelijk oud model (uit november 2005 meende ik) en ze krijgt hem bij een Vodafone 35 abonnement.
Ook zag ik iets op de reclame van gratis 1000 belminuten per maand voor bellen in het weekend en dat 9 maand lang. Dat wist ze ook niks van. Ik weet niet of dit ook geldt voor haar want haar abonnement gaat pas eind november in geloof ik.

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 20:36
kijk hier eens.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:39

Sabbi

je denkt aan mij.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze een toestel meegekregen heeft wat wel nieuw is, maar wat bv na een week/ paar dagen teruggebracht is (misschien wel omdat hij het slecht deed).
Dus terug gaan, nieuw toestel eisen. Er is immers een beschadiging.
Dit is een veelgebruikte truuk van hardware/elektronica winkels, als er 1 klant terug komt met een klacht, gewoon aan de volgende geven, grote kans dat die het niet merkt.... :|

• Binnetie
Sabbi schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:32:
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze een toestel meegekregen heeft wat wel nieuw is, maar wat bv na een week/ paar dagen teruggebracht is (misschien wel omdat hij het slecht deed).
Dus terug gaan, nieuw toestel eisen. Er is immers een beschadiging.
Dit is een veelgebruikte truuk van hardware/elektronica winkels, als er 1 klant terug komt met een klacht, gewoon aan de volgende geven, grote kans dat die het niet merkt.... :|
Dat is interressant, hij is niet gerepareerd geweest, maar er staat wel Danny dus in. In het menu wordt aangegeven dat het toestel 1.26 uur heeft aangestaan, of dat er is mee gebeld, dit kan ik helaas niet achterhalen want ik weet nie hoe lang mn vriendin hem daadwerkelijk heeft aangezet.

Ik neem aan dat je het recht hebt om je toestel te mogen ruilen?
Valt mij op dat dit steeds vaker gebeurd. Ik wil altijd mijn toestel mee hebben in gesloten verpakking en doe alles zelf wel, want zag ook een keer een medewerker van de Belcompany die even voor een vrouwtje wel ff de boel zou instellen. Haalt batterij eraf, toestel valt over de winkel vloer. Van mij mag hij dan echt meteen een nieuwe doos halen. Dat vrouwtje zegt meteen oh geeft niet, dan denk ik van waarom betaal je dan zo veel voor je abonnement enzo?

Haha hij wordt nog mooier, ik zat de agenda te bekijken:

1 sept: Ikzelf 38
9 en 10 sept: trainngskamp
13 sept: Wanda 34
18 en 19 sept: Trouwerij Sjon en Lorna
25 tot 9 oktober: Vakantie

[ Voor 6% gewijzigd door Binnetie op 24-09-2006 11:52 ]

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Lekker slim is de vorige eigenaar, die denkt zeker dat ze de in de winkel op hun gemak het toestel resetten voordat ze hem aan het volgende slachtoffer verkopen ;)
Ga maar terug met dat ding, met de de kras, de gevulde agenda en het ontbreken van de beschermstickertjes heb je genoeg troeven :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Binnetie schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:48:
[...]

Dat is interressant, hij is niet gerepareerd geweest, maar er staat wel Danny dus in. In het menu wordt aangegeven dat het toestel 1.26 uur heeft aangestaan, of dat er is mee gebeld, dit kan ik helaas niet achterhalen want ik weet nie hoe lang mn vriendin hem daadwerkelijk heeft aangezet.
Dat is een gespreksteller, hij houdt niet bij hoe lang hij aan gestaan heeft.
Dan zou mijn 6680 nl. al lang over de 000108 uur die hij nu aanwijst moeten zijn, die heeft in bijna een jaar haast nooit uit gestaan... ;) Zag trouwens bij de K750i van een collega dat die niet over de 100 kan tellen, die geeft #20 aan i.p.v. 120...

Óf de klant heeft hem terug gebracht omdat hij er niet tevreden over was (maar dan mogen ze hem eigenlijk niet meer voor de volle prijs verkopen), óf hij is gerepareerd en bij de werkplaats hebben ze 'm niet gereset. Slordig... In jullie plaats zou ik 'm weer in ruilen voor een nieuwe.

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 15:49
Welke winkel, als ik vragen mag?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• Binnetie
LB06 schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:55:
Welke winkel, als ik vragen mag?
De Belcompany in Assen. Persoonlijk wordt dat ik daar altijd goed geholpen, niks op aan te merken.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

ach ga jij toch mee met haar, leg je 't verhaal uit, dattie echt al gebruikt is!

Je eist 'n nieuw toestel en wat accesoires voor 't ongemak wat je hebt gehad! :)

Doen ze waarschijnlijk echt niet moeilijk over maar, ze zullen excuses gaan bedenken van
'ach sorry waarschijnlijk door de war geraakt, zus enzo, blablabla.' BC's zijn wel goede zaken dus!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nja, dan zijn ze hem in de winkel vergeten te resetten en alles eruit te halen. Het wil niet zeggen dat hij gerepareerd is of kapot was. Echter heeft iemand er wel al mee gespeeld. Gewoon om ruilen, zullen ze denk ik niet moeilijk over doen ;)

Verwijderd

dat is nou het gevolg van de omruilgarantie. Op zich erg makkelijk. Alleen kijk ik altijd als ik bij de Bel iets koop of het wel nieuw is. Ik wens namelijk voor de prijs die ik moet betalen ook een nieuw toestel en niet een wat (in theorie) al 2 weken gebruikt is.

• Binnetie
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:31:
dat is nou het gevolg van de omruilgarantie. Op zich erg makkelijk. Alleen kijk ik altijd als ik bij de Bel iets koop of het wel nieuw is. Ik wens namelijk voor de prijs die ik moet betalen ook een nieuw toestel en niet een wat (in theorie) al 2 weken gebruikt is.
Dat ben ik helemaal met je eens... ik moet de hele week werken, maar ik zal mijn vriendin goed instrueren hoe ze haar gsm omruilt.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Binnetie schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:40:
[...]

Dat ben ik helemaal met je eens... ik moet de hele week werken, maar ik zal mijn vriendin goed instrueren hoe ze haar gsm omruilt.
bij de belcompany mag je je toetsel omruilen als hij niet bevalt binnen 14 dagen.
maar dat moet inclusief plakkertjes zijn en 100% kras vrij
dit persoon heeft daar niet goed opgelet.
helaas maar nu mag je een ander toetsel halen want je bent niet tevreden gaat dus geen enkel probleem opleveren :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Pagina: 1