Vervangen moederbord Shuttle SB86i

Pagina: 1
Acties:

• non-sens
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

non-sens

Voor meer foto's:

Topicstarter
Helaas is mijn moederbord van mijn SB86i overleden.
In deze barebone zit nu een FB86 moederbord van Shuttle zelf. Als ik mijn research goed heb gedaan is dit een pico BTX (pBXT) moederbord.
Kan ik er nu vanuit gaan dat alle moederborden die gabasseerd zijn op het pBTX formaat in mijn SB86i gaan passen?

Zijn er overigens ook AMD alternatieven voor dit formaat die in de SB86i zullen passen?

Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:27
Bij deze winkel verkopen ze losse shuttle moederborden, het is niet echt goedkoop maar ze hebben we mobo's die zeker passen in jou shuttle. Je zou bijvoorbeeld mobo van een SN95 kunnen kopen als je AMD wil.
Verder weet ik niet wat er in een shuttle past qua moederborden, meeste is volgens mij groter. Heb je trouwens geen garantie meer, dat model is nog niet zo oud toch?

• non-sens
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

non-sens

Voor meer foto's:

Topicstarter
Bedankt voor de reactie.
Bij die winkel kunnen ze het orginele moederbord nog bestellen (wel 212 euro...), maar wisten ze niet of er ook andere moederborden in aanmerking komen.

Ik heb ook contact gehad met Shuttle zelf waarvan ik vandaag een mail terug kreeg met de melding dat het orginele moederbord (de FB86) het enige moederbord is dat zal passen. Ik denk dan dat ik dus toch voor een nieuwe FB86 moet gaan. Tenzij er mensen zijn die die zeker weten dat een ander bord ook past.

Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM

Verwijderd

Heb je geen garantie meer? Bij Shuttle zouden ze je in ieder geval 2 jaar garantie moeten hebben.