Vraag over component op marantz 5400 ose

Pagina: 1
Acties:

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-02 10:27
Even een vraagje, op de marantz 5400 ose versterker zitten twee component ingangen en een uitgang. Mijn vraag is:
Als ik mijn xbox360 hierop aan zou sluiten en er een HD-signaal doorheen stuur, kan de versterker dit dan ook aan om weet terug te sturen naar de tv? Dus kan de component aansluiting op de versterker HD signalen aan.

p.s. nou hoor ik je denken probeer het even uit, alleen ik heb geen HD-tv en kan niets hierover vinden in de gebruiksaanwijzing of op internet.

Verwijderd

Als je geen hdtv hebt, waarom wil ej dan dat dat ding een hdtv dignaal door kan sturen? :P

Maar volgens mij kan die versterker dat gewoon aan hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 19:13 ]

• philippevk
gewoon.............. omdat het kan :P

nee... even serieus, ben wel van plan er een aan te schaffen, daarom wilde ik dit even weten.

p.s. video verwerking op av receiver is bedoeld om beeld en geluid gelijk te laten lopen?

Verwijderd

voor zover ik weet gaat component niet hoger dan 480P, in tegenstelling tot HDMI (en DVI) wat 720P en 1080i en 1080P ondersteunt, correct me if I'm wrong

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:34:
voor zover ik weet gaat component niet hoger dan 480P, in tegenstelling tot HDMI (en DVI) wat 720P en 1080i en 1080P ondersteunt, correct me if I'm wrong
Correctie : component is een analoog signaal, dus maximum resolutie bestaat niet.

• philippevk
component ondersteunt wel degelijk HD zoals hierboven staat. Zelfs 1080p is mogelijk. Maar kan de versterker dit ook doorlussen, en wat is de meerwaarde van het doorlussen?
Pagina: 1