Stampede versie 4.

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke jongens en meisjes /me vind dat het weer tijd voor word om de graaswereld weer eens geheel onder de hoeven te lopen.

Tijd voor stampede versie 4 ( of 5 ) . Het gras begint weer wat minder mals te worden op een paar projecten. De DPC koeien beginnen de strijdlust een beetje te verliezen dus wat is dan het beste.

Een flinke hens op de kont van de koeien en STAMPEN met die handel.

Polleke hier onder gaarne even invullen en mij lijkt de mooiste startdatum 1 november 2006 en dan maandje lang alles plat walsen.

Poll: Stampede versie 4 ( of 5 ? )
Folding @ home
DPAD
μFluids@Home
Rc5
OGR-25
TSC
Rosetta@Home
BOINC SETI@Home
World Community Grid
Andere project, namelijk.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=146156&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Het is nog niet zo lang geleden dat de laatste stampede is geweest ( 1 april). Er is afgesproken dat we er gemiddeld 1 per jaar doen.

Daarnaast is er een stampede organisatie die dit altijd mogelijk maakt. Funcracker, DJklungel en Elteor. Het lijkt me ook verstandig dat je met hen daar overleg over voert.

Dat je een leuke flushactie wil organiseren geen probleem. Maar het lijkt me op dit moment geen tijd voor een stampeden. Wanneer je een stampede wil organiseren, doe het dan wel aub in overleg met de stampede organisatie en volg de stampede regels. (zoals het niet stemmen op je eigen project)

edit:

Er zijn op dit moment ook een aantal andere flushacties die georganiseerd worden. (zoals een MF op OGR en F@H)

[ Voor 9% gewijzigd door iisschots op 24-09-2006 09:54 ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Hmm, voor het geval het toch doorgaat (zou het liever pas in het nieuwe jaar zien trouwens): SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik flush op meerdere projecten dus dat op eigen project flushen gaat niet op hier. en de datum kan dan bv toch ook 1 jan. worden ? . Zie het probleem niet namelijk. Als er meerdere dpc'ers voor een stamp zijn kan er toch gewoon gestampt worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Er word al jaren (5 stampedes in 4 jaar geloof ik) door een bepaalde groep de stampede georganiseerd. Dit naar alle tevredenheid van iedereen. Zij zorgen dat de stampede elke keer op een zelfde manier word georganiseerd, zodat er geen ongelijkheid ontstaat en de bestaande regels worden gevolgd.

Dus wanneer er een idee is voor een stampede dan kun je dat met hun overleggen. Geheel op eigen initiatief lijkt mij niet verstandig. Er moet gezorgt worden voor stats, promotie ect. daar hebben zij ervaring mee.

Dus ik zie het probleem wel, en wanneer er meerder DPC-ers voor een stampede zijn moeten ze dat aangeven, waarop de stampede organisatie kan beslissen of er wel een stampede gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ik ben in ieder geval nog te druk met het andere DPC-hoogstandje: Megaflushes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

nu is seventeen or bust al bij voorbaat uitgesloten? na 2 keer op de tweede plaats te zijn geeindigd, is zelfs dat niet meer mogelijk blijkbaar :|

FreeDC zit DPC er op de hielen, wat extra output zou dus niet verkeerd zijn op dit project

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Hoho, ik heb al SoB gestemd, hoor. Vind weliswaar ook dat-ie gewoon direct gekozen moet kunnen worden, maar via 'ander project...' kan je best SoB roepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

SoB Wordt tijd dat ze na 4 van de 5 stampedes 2de werden ><

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:03

SandStar

DPC-Crew

Zandster

with iisschots.

Momenteel zitten er ook al veel te veel MF-en in de pijplijn.

En persoonlijk vind ik het ook niet erg om een jaartje maar 1 stampede te houden. Het moet wel iets speciaals blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-08 08:24

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Ik flush momenteel op 22 verschillende projecten. Dat vind ik voorlopig genoeg, dus als er nog iets anders uitkomt, dan pas ik.
Maar mijn voorkeur gaat uit naar een willekeurig klein project, zodat het resultaat duidelijk merkbaar is (minimaal 5 plaatsen winst of #1 :) ).

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Om het standpunt vanuit de crew even duidelijk te maken.

Wij als crew zijn altijd zijdelings betrokken bij de stampede. (regelen van post op t.net, FOK, fokradio en andere media) Dit doen we al lange tijd samen met de stampede crew en zijn dit van plan te blijven doen.

Wanneer je een stampede wil organiseren doe je dat iig in overleg met de huidige stampede crew. Dan kunnen zij zeggen dat het georganiseerd gaat worden, dat je het zelf mag organiseren of dat het helemaal niet doorgaat.

Dus niet een slecht voorbereid topic starten (waar niet eens alle projecten instaan) en dan maar wat gaan doen. Terwijl er al gehele draaiboeken voor klaarliggen bij de personen die dit al vijf keer hebben gedaan.

Samenvattend:
De DPC-crew zal voor dit initiatief geen ondersteuning bieden zolang het niet duidelijk is hoe de stampede crew er over denkt. Daarnaast moet het beter voorbereid zijn dan deze sumiere topic start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Ik stem tegen een stampede in dit jaar (2006)

puur omdat er dus al een aantal MF projectjes lopen die de laatste maand/maanden van dit jaar starten.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fenrir schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:45:
nu is seventeen or bust al bij voorbaat uitgesloten? na 2 keer op de tweede plaats te zijn geeindigd, is zelfs dat niet meer mogelijk blijkbaar :|

FreeDC zit DPC er op de hielen, wat extra output zou dus niet verkeerd zijn op dit project
Het wordt tijd voor een eigen SoB org. cq pagina de SoB ban ben ik nu wel zat hier of wat ook kan ...................... ik kan altijd (zit ik nu te bedenken) me aansluiten bij tja FreeDC hebben een mooie wereld stats pagina erg leuk!>>>>>>> stats.free-dc.org <<<<<< zo dit kan nog een mooie zondag worden.
Ja. alles kan ben niet voor een spaar aktie in dit jaar 2006 we zien in 2007 wel weer. Maar eigen aktie zijn altijd goed!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 13:49 . Reden: veel te veel arabica vandaag! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ CFS alles kan, koffiekan theekan thermoskan.

Het kan ook gewoon niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 10:17

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

iisschots schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:01:
Om het standpunt vanuit de crew even duidelijk te maken.

Wij als crew zijn altijd zijdelings betrokken bij de stampede. (regelen van post op t.net, FOK, fokradio en andere media) Dit doen we al lange tijd samen met de stampede crew en zijn dit van plan te blijven doen.

Wanneer je een stampede wil organiseren doe je dat iig in overleg met de huidige stampede crew. Dan kunnen zij zeggen dat het georganiseerd gaat worden, dat je het zelf mag organiseren of dat het helemaal niet doorgaat.

Dus niet een slecht voorbereid topic starten (waar niet eens alle projecten instaan) en dan maar wat gaan doen. Terwijl er al gehele draaiboeken voor klaarliggen bij de personen die dit al vijf keer hebben gedaan.

Samenvattend:
De DPC-crew zal voor dit initiatief geen ondersteuning bieden zolang het niet duidelijk is hoe de stampede crew er over denkt. Daarnaast moet het beter voorbereid zijn dan deze sumiere topic start.
Zou dit in de FAQ erbij geplaatst kunnen worden? Zodat we in het vervolg gedocumenteerd hebben staan hoe een Stampede georganiseerd dient te worden.

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Woei.. Ik werd zowaar nog genoemd 8)

Ow erm .. nuttige opmerking nog.. euh..

Smoking2000 heeft wel een goed punt waarschijnlijk ;)
Het is tot nog toe altijd zo geweest dat de Stampede crew i.s.m. de Crew (dat is gegroeid, in den beginnen werkten ze helemaal los van elkaar) proberen te bepalen wanneer een goede maand is voor de stampede (en dan nog mag DPC verkiezen daar maximaal een maand van af te wijken d.m.v. een poll).

Als die maand is vastgesteld gaat de Stampede Crew verder zijn gang met het organisatie proces wat voornamelijk bestaat uit uitleg + meer polls.

Een verdwaalde DPC'er die op een dag besluit een topic te maken om te vragen om een Stampede, en een zwik DPC'ers die daar positief op reageren is echter altijd al een goede graadmeter voor ons geweest ;)

Tot nog toe ziet dit topic daar echter niet echt naar uit. Verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk want Elteor en klungel hebben de laatste Stampedes georganiseerd _/-\o_

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
Dat is duidelijk, in 2007 weer een nieuwe kans, zolang het maar SoB wordt :+

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pavla schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:02:
Dat is duidelijk, in 2007 weer een nieuwe kans, zolang het maar SoB wordt :+
LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op verzoek van de DPC crew topic gesloten, dit is niet de organisatie die we gewent zijn voor een stampede

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.