Hallo,
Ik zit all 3 maanden met hetzelde probleem heb all vaker gepost maar kreeg niet veel reacties.
Sins ik me nieuwe Videokaart heb blijf ik VPU recovery's krijgen ik kan all geen games
spelen of normaal op bureaublad werken, Ingame krijg ik VPU Recovers bij bepaalde
grafische gebeurtenissen ingame zeg maar en op bureaublad ook.
Als ik bijvoorbeeld rechtermuis knop druk en je krijgt in windows dat pop up menu krijg ik na paar keertjes rechtermuisknop drukken een VPU Recover.
De computer is zelf all aantal keren opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten ik heb de laatste drivers en ook oudere en Omega drivers uitgeprobeerd helpte niets.
Mij werd vertelt dat het aan me voeding lag dus ik heb een nieuwe Antec 400 Watt Voeding gekocht
ik krijg nog steeds dezelfde problemen en me volts liggen binnen de marges dus het lijkt me sterk
dat dat nu het probleem is verder is alles geupdate in windows en drivers etc.
Geen hitte probleem btw.
Ik had het opgenomen wat ik bedoelde met me muis knop gedoe.
http://www.youtube.com/watch?v=ugJYW1KeKXo
Informatie:
Besturing systeem - Windows XP home
Moederboord: Asus P4GD1
Werkgeheugen: 1.5 Gb
Videokaart: Club-3D Ati Radeon X800RX maxx 265 MB PCI-E
Voeding: Antec Smart power 2.0 400Watt
Harddisk: Samsung Spinpoint nog wat
Drives: Floppy en 1 dvd rw brander en nog 1 dvd rom station
Ik zit all 3 maanden met hetzelde probleem heb all vaker gepost maar kreeg niet veel reacties.
Sins ik me nieuwe Videokaart heb blijf ik VPU recovery's krijgen ik kan all geen games
spelen of normaal op bureaublad werken, Ingame krijg ik VPU Recovers bij bepaalde
grafische gebeurtenissen ingame zeg maar en op bureaublad ook.
Als ik bijvoorbeeld rechtermuis knop druk en je krijgt in windows dat pop up menu krijg ik na paar keertjes rechtermuisknop drukken een VPU Recover.
De computer is zelf all aantal keren opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten ik heb de laatste drivers en ook oudere en Omega drivers uitgeprobeerd helpte niets.
Mij werd vertelt dat het aan me voeding lag dus ik heb een nieuwe Antec 400 Watt Voeding gekocht
ik krijg nog steeds dezelfde problemen en me volts liggen binnen de marges dus het lijkt me sterk
dat dat nu het probleem is verder is alles geupdate in windows en drivers etc.
Geen hitte probleem btw.
Ik had het opgenomen wat ik bedoelde met me muis knop gedoe.
http://www.youtube.com/watch?v=ugJYW1KeKXo
Informatie:
Besturing systeem - Windows XP home
Moederboord: Asus P4GD1
Werkgeheugen: 1.5 Gb
Videokaart: Club-3D Ati Radeon X800RX maxx 265 MB PCI-E
Voeding: Antec Smart power 2.0 400Watt
Harddisk: Samsung Spinpoint nog wat
Drives: Floppy en 1 dvd rw brander en nog 1 dvd rom station