Toon posts:

WIE HELPT MIJ MET NEC DVD RW ND 2510A

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een groot probleem.mijn nec dvd rw brander is eigenlijk een nec dvd rw nd 2100 A.ik heb echter een firmware upgrade gedaan zodat hij nu een 2510 A is.kan nu echter geen films meer op dvd branden
vermits hij altijd vermeld om een herschrijfbare dvd+rw in te brengen maar deze is echter al aanwezig.
ik kan nu alleen nog wel gewone data cdrw branden maar dat is dan ook alles.kan er mij iemand helpen
om eventueel alles terug te zetten naar de originele configuratie als dit kan.dit zou een grote hulp betekenen want anders kan ik hem binnen doen.thanks.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als de nieuwe firmware niet goed werkt zet je toch gewoon de oude er weer in.

Verder is het niet de bedoeling om je topictitel met hoofdletter te schrijven. Dit komt nogal schreuwerig over. Wat komma's, punten en hoofdletters op de plekken waar ze wel horen is wel zo fijn, dit leest voor geen meter.

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 03:15
Leuke titel :O

Mss een oude firmware overheen ?

meuktracker: NEC ND-2500A K0P2 Double Layer

Als dit nog kan, is wel vet >:)

[ Voor 126% gewijzigd door OfferedPoet op 23-09-2006 21:14 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Chuckiej schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:05:
Leuke titel :O

Oplossing: Ga naar hardwarebeheer en doe een rollback
Rollback kun je alleen doen met drivers. Hij heeft een firmware upgrade gedaan...

Oude firmware weer terugflashen lijkt mij... :)

[ Voor 8% gewijzigd door PD2JK op 23-09-2006 21:11 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54

Mentalist

[avdD]

1. Zet je capslock uit voor je je topictitel gaat typen.
2. Druk zo nu-en-dan op shift als je de eerste letter voor een nieuwe zin gaat typen.
3. Eindig die zinnen met een punt.
4. Verzin een topictitel die het probleem omschrijft.
5. Geef duidelijk aan welk probleem je hebt, welke foutmelding je krijgt, wat de symptomen zijn...
6. ...wat je al met Google en de GoT search hebt gevonden..
7. Ga terug naar de situatie waarin je nog geen problemen had, ofwel, flash je firmware terug.
8. Lees de overige regels waaraan een goede topicstart moet voldoen in de faq.

Serieus, je zult toch echt met iets beters moeten komen als je hulp wilt. We kunnen je zo niet begrijpen en dus ook niet helpen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.