Sounblaster X-Fi + mic

Pagina: 1
Acties:

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10-2025
Jawel de mensen bij creative dachten "creatief" te zijn en een intelligente port te bedenken waar je OF spdif out in kan hangen OF je mic in kan hangen (Geniaal!).

Dat laatste krijg ik dus niet aan de gang. Ik kan nergens een optie vinden waar je kan kiezen tussen spdif of mic. Op de FAQ van creative kreeg ik plaatjes te zien waar ik het kon veranderen dit was alleen wel een programma die ik niet terug kan vinden op mn pc of de installatie cd, ook kan ik het niet vinden tussen de downloads van creative.

Ik weet het niet meer :|

Bij voorbaat dank voor je tijd!

Verwijderd

ik heb die hele kaart (nog) nooit gezien, maar ik zag vandeweek wel een groot topic erover:
\[X-Fi] Nieuwe geluidschip van Creative deel 3

vraag het daar eens :P

Verwijderd

Doe eens dubbelklik op je mixertje onder in beeld, dan even naar Entertaiment modus gaan en dan: Hoofdscherm -->Digitalo I/O(laatste icoontje)-->Mic-in/Lijn-in. Dan zou je microfoon het moeten doen :)

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10-2025
mixertje? Je bedoelt playcontrol? ik kan daar geen enterntainment modus kiezen, wel in de audioconsole maar nadat ik dat heb gedaan krijg ik geen extra opties?

Ik heb gewoon de laatste drivers van de site gedownload en geinstalleerd, tis trouwens de X-Fi extreme music mocht daar nog een verschil in zijn.

EDIT: denk dat ik het al weet, ik had de drivers geinstalleerd en heb daarom nooit de install van de cd gedaan omdat ik ervan uit ging dat ik het nodige al had maar je moet bij creative altijd 100 dingen installeren om 1 optietje te veranderen

thx voor de hulp iig :)

[ Voor 30% gewijzigd door Lapti op 23-09-2006 21:20 ]