Ik heb in de search gekeken op "autorun problemen".
Op basis daarvan heb ik het volgende geprobeerd tot nu toe:
-MS Autoplay repair wizard gedraaid.
-Diverse andere tools die de autorun configuratie nagaan.
-Ad Aware gedraaid, geen problemen gevonden.
-McAfee virus scan draait op de achtergrond (inclusief update abbo) altijd mee.
Tot noch toe, geen oplossing.
De situatie:
Ik kom vanavond bij mijn ouders op bezoek en mijn vader heeft "problemen met autorun". Het blijkt dat wanneer hij een schijf in zijn dvd lade legt en deze sluit zijn hele systeem even niet meer reageert. Vervolgens komt er altijd een explorer window die de inhoud van de schijf toont.
Configureren van autorun via rechtsklikken op het station heeft geen effect. Windows maalt niet om die settings lijkt het wel. Ook vind ik de vertraging erg vreemd bij het inleggen van een schijf.
Het is een Windows XP Home machine die volledig bij de tijd is met Windows update.
Iemand nog enige suggesties wat ik kan proberen voordat ik mijn pa definitief een Apple aanpraat?
Op basis daarvan heb ik het volgende geprobeerd tot nu toe:
-MS Autoplay repair wizard gedraaid.
-Diverse andere tools die de autorun configuratie nagaan.
-Ad Aware gedraaid, geen problemen gevonden.
-McAfee virus scan draait op de achtergrond (inclusief update abbo) altijd mee.
Tot noch toe, geen oplossing.
De situatie:
Ik kom vanavond bij mijn ouders op bezoek en mijn vader heeft "problemen met autorun". Het blijkt dat wanneer hij een schijf in zijn dvd lade legt en deze sluit zijn hele systeem even niet meer reageert. Vervolgens komt er altijd een explorer window die de inhoud van de schijf toont.
Configureren van autorun via rechtsklikken op het station heeft geen effect. Windows maalt niet om die settings lijkt het wel. Ook vind ik de vertraging erg vreemd bij het inleggen van een schijf.
Het is een Windows XP Home machine die volledig bij de tijd is met Windows update.
Iemand nog enige suggesties wat ik kan proberen voordat ik mijn pa definitief een Apple aanpraat?
[ Voor 4% gewijzigd door The - DDD op 23-09-2006 20:21 ]