Hallo,
Ik heb al iets van een jaar de Hitachi Deskstar T7K250 250GB, en nooit problemen mee gehad.
Totdat opeens bij grabit het lang deed(en het systeem blijft van voor 2 sec hangen) om te decoden, dit had ik hiervoor nooit.
Ook als ik naar een andere schijf de downloads zet(met download folder veranderen), dan werkt het wel gewoon. Het probleem is dus alleen met die schijf.
Dus ik heb even HD tach gedraaid, ik krijg ik een stabiel 12Mb/s mee
:

Dit klopt dus echt helemaal niet, want normaal haalde ik hier gewoon 80Mb/s mee.
Ik heb al op virussen en spyware gescanned, maar dat heeft ook geen nut gehad.
Weet iemand hier een oplossing op? En waar licht het aan, de HDD? of een SATA poort op het moederbord?(kan dit?)
bedankt.
specs:
AMD64 3000+
A8N-sli
6800gt
Hitachi Deskstar T7K250 250GB
1024mb hyper x geheugen
Ik heb al iets van een jaar de Hitachi Deskstar T7K250 250GB, en nooit problemen mee gehad.
Totdat opeens bij grabit het lang deed(en het systeem blijft van voor 2 sec hangen) om te decoden, dit had ik hiervoor nooit.
Ook als ik naar een andere schijf de downloads zet(met download folder veranderen), dan werkt het wel gewoon. Het probleem is dus alleen met die schijf.
Dus ik heb even HD tach gedraaid, ik krijg ik een stabiel 12Mb/s mee

Dit klopt dus echt helemaal niet, want normaal haalde ik hier gewoon 80Mb/s mee.
Ik heb al op virussen en spyware gescanned, maar dat heeft ook geen nut gehad.
Weet iemand hier een oplossing op? En waar licht het aan, de HDD? of een SATA poort op het moederbord?(kan dit?)
bedankt.
specs:
AMD64 3000+
A8N-sli
6800gt
Hitachi Deskstar T7K250 250GB
1024mb hyper x geheugen
[ Voor 9% gewijzigd door Perzikvrucht op 23-09-2006 20:14 ]