Misschien is het een idee om even iets van www.f1racing.net te stelen/kopieeren. Helemaal rechts staat Team launches, F1Racing.net Polls, Driver Standings, Constructors Standings en Mailinglist. Als je op dat pijltje klikt krijg je alleen de titel van dat tabblad te zien. Het zou reuze handig zijn als je het bij t.net bij al die dingen links ook doet, zodat je bijvoorbeeld de reacties kunt minimaliseren omdat je die toch nooit gebruikt.
En dan zou het ook nog handig zijn om de meuktracker op elke pagina te doen, niet alleen op de frontpage. Als je nieuws aan het lezen bent en je wil dan naar de meuktracker moet je eerst weer naar de frontpage gaan, daar slijt mijn muis onnodig veel van en het zal vast ook wel wat serverload opleveren.
Ik weet niet of dit het goed forum voor dit soort grappen is, maar ik vond het hier het beste passen.
En dan zou het ook nog handig zijn om de meuktracker op elke pagina te doen, niet alleen op de frontpage. Als je nieuws aan het lezen bent en je wil dan naar de meuktracker moet je eerst weer naar de frontpage gaan, daar slijt mijn muis onnodig veel van en het zal vast ook wel wat serverload opleveren.
Ik weet niet of dit het goed forum voor dit soort grappen is, maar ik vond het hier het beste passen.