| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Reset je Nano eens (middelste knopje en menu tegelijk ingedrukt houden). Vaak verhelpt dit software problemen.
Heb het zojuist gevonden.
Het lijkt erop dat doordat ik van iTunes 6 naar 7 ben gegaan er iets is misgegaan tijdens het installeren van versie 7. op een andere laptop moest ik toch nog van 6 naar 7 en nadat ik dit had gedaan, heb ik gekeken of ik misschien op die laptop mijn Nano kon herstellen.
Dit lukte, dus moet het hebben gelegen aan mijn itunes installatie.
zie ook de volgende site:
http://discussions.apple....essageID=3186517�
Het lijkt erop dat doordat ik van iTunes 6 naar 7 ben gegaan er iets is misgegaan tijdens het installeren van versie 7. op een andere laptop moest ik toch nog van 6 naar 7 en nadat ik dit had gedaan, heb ik gekeken of ik misschien op die laptop mijn Nano kon herstellen.
Dit lukte, dus moet het hebben gelegen aan mijn itunes installatie.
zie ook de volgende site:
http://discussions.apple....essageID=3186517�
Ik heb zonet mijn iTunes 7 ge-deinstalleerd op het systeem waarop de update niet lukte (me eigen laptop).
Nu heb ik iTunes 7 opnieuw geinstalleerd, en ik blijf de foutmelding 1418 krijgen.
Nu heb ik iTunes 7 opnieuw geinstalleerd, en ik blijf de foutmelding 1418 krijgen.
Heb et maand terug gehad. Zoek maar es op internet op foutcode 1418, is een bekend probleem door itunes.
Probeer je ipod te herstellen, als ie foutmelding geeft trek je de kabel uit je nano en weer terug erin, eventueel een aantal keren, als je geluk hebt herstelt ie je nano een keer en ben je klaar.
Zo is het bij mij uiteindelijk gelukt, daarvoor deed ie helemaal niks meer.
Probeer je ipod te herstellen, als ie foutmelding geeft trek je de kabel uit je nano en weer terug erin, eventueel een aantal keren, als je geluk hebt herstelt ie je nano een keer en ben je klaar.
Zo is het bij mij uiteindelijk gelukt, daarvoor deed ie helemaal niks meer.
Pagina: 1