Toon posts:

iCal en (smart)phone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon die mijn agenda van iCal kan synchroniseren. Dacht eerst aan een iPod, maar kan je niks op invoeren en neem je niet altijd mee. Een optie is de Samsung i320 en dan via missing sync en Win Mobile 5.

Zijn er ook andere oplossingen dan alleen de phones die werken via missing sync? Zijn vaak grotere en zwaardere smartphones of pocket pc phones. Dus meer gewonen phones die Apple ondersteunen? Ik zou bijvoorbeeld liever de X820 van Samsung nemen, maar die wordt niet ondersteund vlg mij. Ik heb meestal m'n Macbook naar de uni en werk, maar wil toch graag een handzamere manier om afspraken en locaties in te zien of snel een toe te voegen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 18:41 ]

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Ik heb een spotgoedkope VoodooFoon v600i die volledig ondersteund wordt. Bevalt prima. Het volledige lijstje staat hier:

http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

M'n nokia 6021 synchroniseert de iCal kalender probleemloos :)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik heb een Nokia N80 (prive) en een Benq-Siemens S68 (zakelijk) die ik allebei met iSync synchroon houd met iCal en AddressBook. In addressbook heb ik twee groepen gemaakt, dus allebei de telefoons krijgen een andere subset met contacten.

Ik sync wel mijn hele agenda naar allebei de phones, want anders heb je kans dat je afspraken dubbel gaat plannen. Afspraken die ik in mijn S68 stop, komen in iCal automatisch in mijn zakelijke agenda, en voor mijn persoonlijke agenda dus in de persoonlijke agenda van iCal.

Het enige probleem dat ik heb, is dat ik twee keer moet syncen voordat allebei de telefoons 100% uptodate zijn, omdat anders toevoegingen van de ene tel. niet in de andere zitten. Maar dat is overkomelijk.

Overigens gebruik ik ook zyb.com om mijn agenda en contacten naar internet te backuppen.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:14

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Burne schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 18:42:
Ik heb een spotgoedkope VoodooFoon v600i die volledig ondersteund wordt. Bevalt prima. Het volledige lijstje staat hier:

http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html
Inderdaad, als je niet al die 'smartphone' functies wilt heb je best veel mogelijkheden. Mijn SE T630 synchroniseert prima met iCal en Adresboek, en werkt daarnaast ook nog eens erg prettig met BluePhoneElite en Salling Clicker. Veel 'smarter' hoeft een telefoon van mij niet te worden :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, er zijn dus ook geen omwegen voor bijv. Samsung.. Omdat je tegenwoordig van die Java proggies kan instalelren, dacht ik misschien soort emulator ofzo.. Beetje vergezocht misschien.
Pagina: 1