Kan geen e-mail versturen/ophalen met outlook XP

Pagina: 1
Acties:

• AEbing
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-02 13:44
Nadat ik een fout had gemaakt en een heleboel bestanden hidden had gemaakt en dit weer hersteld had door een vorig herstelpunt van mijn Windows XP en een aantal bestanden met de hand weer goed te benoemen krijg ik van mijn outlook XP een fout melding bij het ophalen/versturen van mijn e-mail: 'U heeft niet de juiste machtiging voor deze map', terwijl ik als administrator sta ingelogd. Wat kan ik hieraan doen?

AE

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Misschien Outlook opnieuw installeren, of de machtigingen voor de map goed instellen, of installeer windows even opnieuw dat helpt zeker 8)7 .

Moeten wij nu raden wat jij hebt gedaan, waar de foutmelding op slaat en wat de oplossing is? Je zult toch iets meer informatie moeten geven. Bijvoorbeeld welke bestanden je hidden hebt gemaakt en op welke manier, en hoe je dit weer hebt hersteld. Over welke map het gaat en wat de rechten daar op dit moment van zijn.

If I can't fix it, it ain't broken.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:08
Ga eens naar www.sysinternals.com en haal filemon.exe op. Start deze en probeer het dan nog eens. Het geeft een hele berg info (niet schrikken) maar het bestand staat ertussen ;).

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• AEbing
Ik was bezig in Word een herstel bestand op te zoeken en toen kon ik een aantal mappen niet zien. toen heb ik dus in een venster alle mappen zichtbaar maken aangevinkt en later weer afgevinkt. toen heeft mijn systeem een heleboel bestanden verandert en ik weet dus niet precies welke allemaal. :'(

Welk bestand moet ik in filemon opzoeken en wat moet ik daarmee doen? :?

Ik heb filemon opgestart en naar outlook gekeken. Bij outlook.pst en archive.pst zijn soms bufferoverflows.

[ Voor 12% gewijzigd door AEbing op 23-09-2006 17:46 ]

AE

• AEbing
Hoe stel ik de rechten van een bepaalde map in als ik als administrator sta ingelogd en welke map moet ik dan hebben? Ik haal mijn e-mail op als administrator.

AE