Oke, de titel is niet echt duidelijk, maar ik zal het eens uitleggen. Ik heb mijn sinds begin van t jaar een nieuwe pc in elkaar geknutseld, specs:
- amd athlon x2 3800+
- 2 x 512 mb RAM
- Geforce 6600 GT 128 mb
- 160 gb & 320 gb SATA -HDD Seagate 8 mb cache 7 rpm
- Epox Nforce 4 socket moederbord
- en een Acer AL1917 as multimedia monitor 700:1 8 ms
Vanaf het begin dat ik mijn pc heb, werkt de autoconfig tijdens het booten niet goed, nou hij werkt wel goed, maar hij autoconfigt te vroeg. Tijdens het booten autoconfigt hij enkele malen, maar de laatste keer autoconfigt hij te laat, en verspringt mn scherm nog één maal. Dus na het booten moet ik standaard handmatig mn scherm autoconfiggen. Zo ook met het opstarten van spellen, en andere fullscreen toepassingen.
Nou wil ik daar eigenlijk van af, hij moet gewoon goed autoconfiggen, en niet steeds verspringen nadat hij heeft geautoconfigt..
Ik heb:
- gezocht op GOT,
- gezocht op google,
- handleiding gelezen,
- mn pc geformateerd,
- beeldscherm aan een ander systeem gehangen,
maar het probleem blijft er. Wie heeft er enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik begin er mezelf nl steeds meer aan te irriteren..
Wie helpt?
Edit: ik heb ook de drivers van mn videokaart geupdate, werkt ook niet, ik draai op windows xp pro
- amd athlon x2 3800+
- 2 x 512 mb RAM
- Geforce 6600 GT 128 mb
- 160 gb & 320 gb SATA -HDD Seagate 8 mb cache 7 rpm
- Epox Nforce 4 socket moederbord
- en een Acer AL1917 as multimedia monitor 700:1 8 ms
Vanaf het begin dat ik mijn pc heb, werkt de autoconfig tijdens het booten niet goed, nou hij werkt wel goed, maar hij autoconfigt te vroeg. Tijdens het booten autoconfigt hij enkele malen, maar de laatste keer autoconfigt hij te laat, en verspringt mn scherm nog één maal. Dus na het booten moet ik standaard handmatig mn scherm autoconfiggen. Zo ook met het opstarten van spellen, en andere fullscreen toepassingen.
Nou wil ik daar eigenlijk van af, hij moet gewoon goed autoconfiggen, en niet steeds verspringen nadat hij heeft geautoconfigt..
Ik heb:
- gezocht op GOT,
- gezocht op google,
- handleiding gelezen,
- mn pc geformateerd,
- beeldscherm aan een ander systeem gehangen,
maar het probleem blijft er. Wie heeft er enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik begin er mezelf nl steeds meer aan te irriteren..
Wie helpt?
Edit: ik heb ook de drivers van mn videokaart geupdate, werkt ook niet, ik draai op windows xp pro
[ Voor 4% gewijzigd door siem123 op 23-09-2006 17:09 ]