Ik wil binnenkort een Duron kopen. Wie weet of er binnenkort weer prijsverlagingen komen? Ik dacht aan een Duron 800, tot hoever kun je die dingen veilig en stabiel overklokken?
Verwijderd
Wanneer de volgende prijsverlaging is, is natuurlijk niet te bepalen,.... maar je kunt volgens mij wel vaststellen dat wanneer er een snellere betere komt de prijzen van de oudere modellen omlaag gaan.
Over 1000 MHz moet makkelijk kunnen, hoeft daarvoor niet eens extra te koelen. Heb gehoord van 700 die 1100 liep zonder extra koeling,.... succes!
Over 1000 MHz moet makkelijk kunnen, hoeft daarvoor niet eens extra te koelen. Heb gehoord van 700 die 1100 liep zonder extra koeling,.... succes!
Als je naar een Duron kijkt moet je zoiso niet zeuren want het prijsverval bij die dingen kan nooit groot worden (ze kosten al bijna niks)
Laat maar.. .
don't wait, buy now! Ik kon ook wachten tot ik een ons zou wegen. (maar dat zal niet gauw gebeuren@116kg) Die TB1200 wordt echt iedere week 10,- goedkoper, je kan een jaar wachten maar dat heb je wel dat jaar veel lol gemist. Wie weet kom je onder een auto! Don't underestimate the power of de dondermus.
veel succes!
veel succes!
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Het is niet een kwestie van afwachten qua prijs (geheugen kost op dit moment echt geen drol) maar op een uitgebreid pakket Mobo's met DDR mogelijkheid en 133 FSB Duronnetjes.... Zit zelf te denken aan een KT133a (fuck dat DDR) en een 133 FSB Duronnetje, hmmmm:))
Verwijderd
Ja je kunt ook wachten op een nieuwe generatie chips dan worden deze weer geodkopen heb ie ff, maar ja een duron 800 kost ongeveer 300 piek en een 700 nog geen 200 en die loopt easy op 900 dusssssss... 
Sjeeeezs,
Shotputty...weeg je nu al 116 kg? Man je wordt steeds dikker. Tis maar goed dat ik weet dat het mostly muscles is!
Shotputty...weeg je nu al 116 kg? Man je wordt steeds dikker. Tis maar goed dat ik weet dat het mostly muscles is!
EEHH, AMD heeft laast nog een prijsverlaging doorgevoerd, hou je de frontpage niet in de gaten ofzo?????
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1