[PC] HL2 mod; Eternal Silence

Pagina: 1
Acties:

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Topicstarter
Eternal Silence is a science fiction mod for Half-Life 2 which pits two capital ships against each other in a seamless blend of space warfare and tactical infantry combat. These two teams race to destroy each other in the depths of space. Pilots coordinate strikes with invading infantry in order to take down the behemoth capital ships from both the inside on-foot and the outside with spaceships. Full of fast-paced action both in space and on foot, Eternal Silence offers a seamless blend of two exciting genres.

Features
September 23rd marks the first public beta of Eternal Silence. In this release we will feature:

Full Infantry gameplay
All but a few weapons ingame
Immobile Capship Gameplay
2 Pilotable Craft (UTF Fighter + UTF Interceptor)
1 space scenario map (es_aethra_scenario)
Full physics control (free flight and assisted flight)
Sounds for all guns and all ship weapons
Custom binding interface for mouse and joystick
Mapping help and getting started tutorial available on wiki
Automated capital ship turrets

Wat plaatjes O+

Afbeeldingslocatie: http://www.hlportal.de/images/images/medium/15077.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hlportal.de/images/images/medium/15076.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hlportal.de/images/images/medium/15074.jpg

Vandaag is dus de public beta uitgekomen, hij loopt redelijk (af en toe een crash) maar ik moet zeggen dat het me tot nu toe erg bevalt..

Je kan het een beetje vergelijken met battlefield / freelancer, knallen in fps mode en ruimte gevechten met ships..

Hier om hem te downloaden
- mirror klik
- mirror nog 1
Hier de officiele site

[ Voor 5% gewijzigd door Sak3d op 23-09-2006 16:44 ]

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Vanavond even proberen dan :) (thnx voor de tip)

Verwijderd

Klinkt vet, hoe gaat dit werken i.c.m steam e.d? Niet dat ik zometeen mijn complete install verneuk :P

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:14:
Klinkt vet, hoe gaat dit werken i.c.m steam e.d? Niet dat ik zometeen mijn complete install verneuk :P
komt gewoon onder 'Third Party Mod' te staan (net als de meeste mods :P )

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Dit lijkt mij wel een leuke modificatie, ik zal hem eens gaan proberen :)
Bedankt voor de tip! :*)

Verwijderd

Sak3d schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:16:
[...]

komt gewoon onder 'Third Party Mod' te staan (net als de meeste mods :P )
Hehe ja ik ben niet zo bekend met HL2 mods, download staat immidels te pompen (17%-55Kb/s)

Verwijderd

Ik heb deze beta gespeeld voor een uurtje maar heeft mij op dit moment nou niet bepaald geboeid. De wapens, models en animaties zijn niet echt mooi gemaakt. De schepen voelen niet erg lekker aan. Als je crasht tegen de rotsen gebeurd er gewoon niks, als je schiet vanuit zijn ding, dan raak je alleen maar objecten gemaakt van karton.

En dan heb je nog de bugs en de enorme lag waar een ES server soms last van kan hebben.

Ik ben bang dat dit hetzelfde verhaal wordt als Dystopia, over 2 weken speelt geen hond meer dit spel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 16:33 ]

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:32:
Ik heb deze beta gespeeld voor een uurtje maar heeft mij op dit moment nou niet bepaald geboeid. De wapens, models en animaties zijn niet echt mooi gemaakt. De schepen voelen niet erg lekker aan. Als je crasht tegen de rotsen gebeurd er gewoon niks, als je schiet vanuit zijn ding, dan raak je alleen maar objecten gemaakt van karton.

En dan heb je nog de bugs en de enorme lag waar een ES server soms last van kan hebben.

Ik ben bang dat dit hetzelfde verhaal wordt als Dystopia, over 2 weken speelt geen hond meer dit spel.
Probeer anders ff je mouse sens een stukje hoger te zetten en pitch gebruiken, dan gaat het vliegen een stuk beter imo..

Je kan idd nog overal tegen aan vliegen zonder dat je schade krijgt, en bij de docks is het ook nogal een chaos :+

-trouwens 2 mirrors erbij gezet-

Verwijderd

Het is idd chaos en de besturing is ff wennen maar het is wel vet :) Alleen jammer van de lag hier en daar..regel eensch een GoT dedicated :P

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 18:29:
Het is idd chaos en de besturing is ff wennen maar het is wel vet :) Alleen jammer van de lag hier en daar..regel eensch een GoT dedicated :P
Ik heb rcon op de beneluxgaming.com servert, die is redelijk speelbaar

Verwijderd

Sak3d schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 18:36:
[...]

Ik heb rcon op de beneluxgaming.com servert, die is redelijk speelbaar
lol! Dude ik heb net tegen je gespeeld :D Af en toe haperde hij wel, ik weet niet of dat van mijn kant komt of van de serverkant (aan mijn setup zou het niet moeten liggen)

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 18:38:
[...]

lol! Dude ik heb net tegen je gespeeld :D Af en toe haperde hij wel, ik weet niet of dat van mijn kant komt of van de serverkant (aan mijn setup zou het niet moeten liggen)
Zal eens kijken of ik de tickrate kan aanpassen :o

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
de mod is nog maar in beta fase dus wordt hopelijk nog eeh heele zooi bugs gefixt en hopelijk ook de lag.

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Niet echt mijn game... wacht wel op FF :P
Pagina: 1