Toon posts:

Azureus HTML webui aanpassen ?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

sinds kort gebruik ik de webui variant van azureus, dit zit gebakken in een .rar file.

Als ik die .rar file uitpak komen er verschillende bestanden tevoorschijn, nu zit daar ook een template bij, met een theme.css.

Als ik bijvoorbeeld deze wil aanpassen in een andere kleur etc, en dan weer inpak in hetzelfde bestand, geeft hij een fout. en start de webui niet op.

Weet iemand misschien of dit kan ??

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:06
Ik kon mij herinneren dat er een readme o.i.d. bijzat die aangaf welke bestanden je kon aanpassen en hoe dit dan moest gebeuren.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

pak je de RAR wel weer op dezelfde manier in? misschien was het wel een Solid archive, of met de beste compressie ingepakt.

Bekijk de originele rar met Info in WinRAR en pas daarjouw .RAR op aan

(als het helemaal niet lukt kan je nog altijd proberen de file in het RAR archief te vervangen door jouw versie)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:46:
pak je de RAR wel weer op dezelfde manier in? misschien was het wel een Solid archive, of met de beste compressie ingepakt.

Bekijk de originele rar met Info in WinRAR en pas daarjouw .RAR op aan

(als het helemaal niet lukt kan je nog altijd proberen de file in het RAR archief te vervangen door jouw versie)
De style erbij voegen wou niet helaas..... proces afgebroken

zo ziet de info eruit van winrar :

Afbeeldingslocatie: http://82.73.35.199/www.tweakers.net/winrar-azureus.JPG

Je ziet dat er dos wordt gebruikt maar hoe doe ik dat ??

Alvast bedankt.

p.s. ook dit heb ik al geprobeerd maar lukte niet... hij ziet de style niet. hij leest alleen uit de rar file.

(0.5.0+)Pages can be customised by extracting them from the plugin JAR file and placing them in a directory called "htmlwebui" under the Azureus user-data directory.
Example: place your own "index.tmpl" or "styles/theme.css" in the "htmlwebui" directory

p.s. 2 - ook al met winzip geprobeerd.

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 16:43 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Een .Jar file is geen .rar trouwens.

En er wordt geen DOS gebruikt, dat is als je goed leest het minimaal ondersteunde systeem.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb winzip ook al geprobeerd, en ik heb de .jar file hiermee geopend en mijn eigen .css in gestopt maar na een restart van azureus ziet hij mijn eigen .css niet.

Wat kan ik nog meer proberen ??

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit heeft aangepast en/of weet ??
Pagina: 1