Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe pc en af en toe als ik software probeer te installeren krijg ik de melding dat er geen service pack geïnstalleerd is, terwijl dit niet het geval is: ik heb het besturingssysteem van deze pc namelijk geïnstalleerd m.b.v. een slipstream van Windows XP en service pack 2. De instalatie vraagt vervolgens of ik door wil gaan en vervolgens wordt de software alsnog geïnstalleerd. Normaal gesproken zou ik hier geen moeite mee hebben
, maar laatst probeerde ik Kaspersky Anti-Virus te instaleren, waarbij ik dezelfde melding kreeg en de software vervolgens niet werd geïnstalleerd. Om nog wat specifieker te zijn
:
"Er is geen Service Pack geïnstalleerd. Wij adviseren u om ten minste Microsoft Windows Service Pack 1 of hoger te gebruiken."
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem zou kunnen verhelpen? Alvast bedankt.
"Er is geen Service Pack geïnstalleerd. Wij adviseren u om ten minste Microsoft Windows Service Pack 1 of hoger te gebruiken."
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem zou kunnen verhelpen? Alvast bedankt.