Productcode genuine advantage kit

Pagina: 1
Acties:

• Wapster
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-02 15:26
Ik ben bezig de pc van vrienden te repareren, windows moet er opnieuw op. Nu zit ik met een probleempje, want ze hebben een OEM XP Home via dell, maar daar hebben ze geen bootdisk mee geleverd gekregen (alleen voor cyberlink, mydvd, recordnow, iets van de monitor, iets van de printer, maar geen bootdisc).

Op een gegeven moment heeft iemand anders al een keer voor ze een illegale versie van XP Pro erop gezet, maar daar kregen ze last mee met het genuine advantage project, toen hebben ze daar de licentie van gekocht (waarom moet je mee ook niet vragen). Maar toen die cd ze werd toegestuurd werd er geen key bij gedaan op de sticker met het certificaat staat ook no key. Nu zit ik dus met het probleem, dat ik geen productcode kan invoeren na de installatie van XP Pro met die cd die ze met het genuine project hebben gekregen. Weet iemand hoe je dit moet aanpakken?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-03 22:51
Even bellen met Microsoft ofzo?

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Een niet zo nette oplossing..

Eerst illegaal installeren daarna de code omzetten met dat project, en daar heb jij de code van.

• Wapster
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-02 15:26
matinez schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:22:
Een niet zo nette oplossing..

Eerst illegaal installeren daarna de code omzetten met dat project, en daar heb jij de code van.
Ik snap niet wat je bedoelt, tuurlijk is het achterlijk dat die andere gast een illegale xp erop zet, maar nu hebben ze gewoon een xp pro licentie en daar hebben ze dus geen key van...

EDIT:
Ongeloze miscommunicatie hier, ze hebben het over de mail ontvangen, ik denk dat ik maar eens contact op moet nemen met microsoft. Dit kan op slot

[ Voor 15% gewijzigd door Wapster op 23-09-2006 14:32 ]

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wapster schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:23:
[...]

Ik snap niet wat je bedoelt, tuurlijk is het achterlijk dat die andere gast een illegale xp erop zet, maar nu hebben ze gewoon een xp pro licentie en daar hebben ze dus geen key van...
Ik zeg niet dat het achterlijk is, maar dat ik een niet zo nette oplossing heb.

Als je deze validatie even uitvoerd na de installatie:
http://www.microsoft.com/...a61ddb128fe&Page=validate

Dan volgt de rest van zelf.

Verwijderd

Lekker slim om ook deze key weer kwijt te raken.

Je kunt eventueel toch weer de originele dell key gebruiken ?
Pagina: 1