[V&A] Opschonen? + link naar eigen advertenties

Pagina: 1
Acties:

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:44

Epsilon

Topicstarter
Af en toe ben je wel eens wat aan het zoeken op V&A en dan kom je het product een aantal keer tegen met grote prijsverschillen. Dan blijkt dat (vaak het aanbod met de hoogste prijs) al maanden op V&A staat.

Iets staat mij bij dat er vroeger wel opgeruimd werd na 2 maanden zonder activiteit oid. Maar dat weet ik niet zeker. Maar nu staan er regelmatig advertenties die er al maanden staan. Zoals deze bijvoorbeeld:
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/29949

Ik kan me niet indenken dat deze advertentie nog actief is. Misschien is het product verkocht, misschien ook niet. Maar in ieder geval is de advertentie vergeten.

Zouden jullie hier naar kunnen kijken? Dus dat bijvoorbeeld na 2 maanden de advertentie automatisch naar "vervallen" gezet wordt. Met of zonder melding kan bepaald worden.

En dan iets anders.
Als je je eigen advertenties wil bekijken, wat je regelmatig doet in verband met eventuele reactie erop, mis je gewoon een link die een overzicht opent naar alle advertenties van jezelf. Alleen admanager bestaat, maar als je dan op je advertentie klikt ga je hem wijzigen, wat je helemaal niet wilt in dit geval.

De optie om je eigen advertenties te bekijken bestaat echter wel. Deze kun je openen door naar een advertentie van je zelf te gaan, waar je de andere geplaatste advertenties kunt bekijken.
Deze is bijvoorbeeld van mij: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/19587

Zou dit ingebouwd kunnen worden (bijvoorbeeld onder het kopje admanager) ? Zou niet moeilijk moeten zijn. :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We zijn ons bewust dat het automatisch opschonen momenteel haperingen vertoond. Als gevolg hiervan zijn we dan ook druk bezig om dit weer in ere te herstellen. Alleen door drukte bij de ontwikkelaars zal dit niet 1-2-3 geregeld zijn.

Wat betreft het voorstel om alleen je eigen advertenties te laten zien: lijkt me een goed idee. Ik zal het bespreken met de andere admins.

Bedankt voor het meedenken, zo houden we Tweakers.net up-to-date :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.