Toon posts:

Fable The Lost Chapters trainer probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zit dus met een probleemje.
Ik speel sinds kort Fable The Lost Chapter. En vind grote magy erg cool. Dus ik denk laat ik is een trainer downloaden. Trainer gedownload en werkt dus niet, ook meerdere keren van andere sites gedownload, en werkte nog niet.. weet niet watt het probleem is, dit staat in de handleiding:

1) Unrar
2) Start our trainer
3) Start the game
4) Use desired key ingame to toggle options on/off

Ik de trainer starte spel starte, en op de letters drukken die je moet indrukken om de cheat te activeren, wat krijg ik: Een piep, zoon piepje van als je bijvoorbeeld ook niet verder kan met je spatiebalk ergens. Wat me is opgevalle als fable nog op me taakbalk staat is, is dat de letters die je moet indrukken om de cheat te activeren ook nog zoon piep geven in windows, terwijl die trainer afsluit als ik fable the lost chapters opstart. :/

Ik heb ook al gegoogled en het forum onderzocht maar zonder succes.

Weet een van jullie hoe ik dit probleem kan oplossen? En ja ik wil die trainer echt werkend krijgen, niet dat ik van die antwoordne krijg van: ga niet cheaten enzo :9 :9

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Gare trainer waarschijnlijk. Probeer een andere als die er is, meer ondersteuning kunnen we hier niet bieden ;)

Dit topic is gesloten.