Ik wil graag (wmv en mpg) video's streamen en deze direct op mijn website in een mp object afspelen. Ik weet hoe ik bestanden moet streamen via php, maar ik krijg het niet voor elkaar om de uitvoer van dit streaming-script (de gestreamde video dus) af te spelen in een mp object. In het volgende topic is hierover al een discussie gaande, in de op twee na laatste post van dit topic leg ik precies uit hoe ik momenteel probeer te streamen en af te spelen (met codevoorbeeld) en dus ook dat het niet lukt
[PHP] header redirect vanuit frame
PS:
Ik heb een nieuw topic aangemaakt, omdat bovenstaand topic aanvankelijk heel ergens anders over ging, waardoor ik het idee heb dat mensen met speficieke kennis over het streamen van video's niet snel geneigd zijn om bovenstaand topic te bekijken waardoor ik dus geen antwoord krijg op mijn vraag.
Dit leek mij een valide reden om een nieuw topic te openen, ik hoop dat de moderators zich hier in kunnen vinden.

[PHP] header redirect vanuit frame
PS:
Ik heb een nieuw topic aangemaakt, omdat bovenstaand topic aanvankelijk heel ergens anders over ging, waardoor ik het idee heb dat mensen met speficieke kennis over het streamen van video's niet snel geneigd zijn om bovenstaand topic te bekijken waardoor ik dus geen antwoord krijg op mijn vraag.
Dit leek mij een valide reden om een nieuw topic te openen, ik hoop dat de moderators zich hier in kunnen vinden.